ღ چشمان ما در انتظار توستღ

کوچولوی من

1393/1/15 23:24
نویسنده : مامانی
258 بازدید
اشتراک گذاری

عکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها

سلام کوچولوی عزیزم.خوبی نازنازی مامانniniweblog.com

من که دلم واست یه ذره شده.بعده مدت ها اومدم باهات دردو دل کنم

خوشکلم این روزا خیلی دلم هواتو میکنه

عمه پری امروز فرداست که تشریف فرما شهniniweblog.com.من و بابایی میخوایم مجدد برات دعوت نامه بفرستیم.فقط عزیزم خواهش میکنم این دفعه راستی راستی از خدا جون اجازتو بگیر و سالم و صالح بیا تو دلم و محکم بهم بچسب.مامانی من دیگه طاقت روزای سخت و انتظار  رو ندارم.niniweblog.com

خدایا به عظمتت قسمت میدم به این روزا که شهادت بی بی فاطمه زهراست قسمت میدم به پهلو و دل شکسته بی بی قسمت میدم

هیچزنی رو از نعمت مادری محروم نکن

منو هم مشمول رحمتت کن و این دفعه کوچولوی که بهمون عطا کردی رو سالم و صالح و برای همیشه بهمون ببخشniniweblog.com

کوچولوی نازم بی صبرانه منتظرت هستمniniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ترنم عشق ( زهرا)
16 فروردین 93 1:51
سلام دوستم انشاالله که خدا بهت عطا میکنه فرشتتو خصوصی هم داری
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ان شاء الله ممنونم
مامی سارا
16 فروردین 93 10:04
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو مبارک دوست خوبم
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم.امیدوارم شمام سال خیلی خوبی داشته باشی
باران
16 فروردین 93 11:13
سلام بیا پیشم عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام بارونم.به روی چشم
مامان کیانا و صدرا
16 فروردین 93 18:15
به امیدنی نی دار شدن
مامانی
پاسخ
مامانی با ذوق
17 فروردین 93 11:35
ان شالله به زودی زود بشین
مامانی
پاسخ
ان شاء الله.ممنونم عزیزم
مامان نی نی
17 فروردین 93 14:39
سلام عزیزم ایشاله که این دفعه نی نی نازت محکم محکم بهت میچسبه گلم فقط یادت نره همسرتو خیلی تقویت کن قبل از اقدام گرمی جات زیاد بده بخوره گلم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.ان شاء الله.ممنونم از راهنماییت گلم.به روی چشم
منتظر
17 فروردین 93 14:45
سلام.نميدونم اينو ميخوني يانه ولي من يه مادر منتظرم كه سي و پنج سالمه.... شش ساله منتظر بچه ام. بچه اي كه هيچ وقت نيومد و تا الان همه دكترا رو هم رفتم. حتي دعا نويسا رو هم امتحان كردم. نميدونم خدا چرا بهم بچه نميده. دارم كم كم ايمتنو از دست ميدم. برات دعا ميكنم. موفق باشي عزيز دلم
مامانی
پاسخ
سلام مامان منتظر.خانومی امیدت بخدایی که همه چیز تو دست اونه ان شاء الله بزودی خدای مهربون دامنتو سبز کنه.عزیزم لایق باشم برات دعا میکنم.ممنون از حضورت
marzi
17 فروردین 93 16:10
سلام فریبا جون. سال نو مبارک. خوبی؟ نوروز خوش گذشت؟ کجاها رفتی؟
مامانی
پاسخ
سلام مرضیه جونمسال نو شمام مبارکخداروشکر.امسال خونه نشین بودیم عزیزم
مینا
17 فروردین 93 16:26
انشاالله...........
مامانی
پاسخ
فریبا
17 فروردین 93 18:49
سلام فریبا جون انشالاااااااه که خیلیییییییییییییییییییییییی زود میاد پیشت و برای همیشه میمونه دوستت دارم سال خوبی داشته باشیییییییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
سلام عزیززززززمان شاء اللهان شاء الله نی نی خودتم زودی بیاد تو دل مهربونتو همچنین دوستم
مامان ریحان
17 فروردین 93 20:25
ایشالله این سری نی نی نانازتبیاد و سفت به دلت بچسبه وبشید
مامانی
پاسخ
ممنونم ریحانه مهربونمان شاء الله
مامان یه نی نی کوچولو
19 فروردین 93 12:11
از ته قلبم دعا میکنم برای همه منتظرا ، انشالله که به همین زودیا خدا یه فرشته کوچولو وسالم و صالح بهتون عطا کنه ، الهی امین
مامانی
پاسخ
ممنون بابت دعای قشنگتالهی آمینممنون عزیزم
نی نی نیومده
27 فروردین 93 21:36
سلام دوست خوبم امیدت به خداباشه...ان شاالله خدابهت یه نی نی خوشگل وتوپل میده.....اگه دوست داری بهم یه سری بزن...
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ان شاء الله.ممنون از حضورت به روی چشم