ღ چشمان ما در انتظار توستღ

خداروشکر

1393/2/2 13:03
نویسنده : مامانی
229 بازدید
اشتراک گذاری

1

خدایا شکرت

سلام عزیزدلم که مامانی از دستت دق کرد مامانی.کی میخوای بیای کوچولوی من؟؟

عزیزم یکشنبه رفتم واسه سونو خداروشکر از کیست خبری نبود

البته از شمام همینطور هرچند خودمم میدونستم اما دیگه یکم خودمو امیدوار کرده بودم .میبینی مامانی به هیچی هم دلخوش میشه

خوب بگذریم.خانوم دکی هم واسم یه آمپول پروژسترون تجویز کرد و گفت تا ده روز صبر کنم ان شاء الله که میاد اگه خدایی نکرده نیومد هم باید دوباره برم ببینم چی میشه

عزیزم من دیگه طاقت دوریتو ندارم خواهش میکن زودی بیا سالم و صالح

من و بابایی بیصبرانه منتظر حضورت هستیم.بوووووووووووووووووس واسه کنجد خودم.اینم از طرف باباییماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرضيه (مامان محمد مهدي)
2 اردیبهشت 93 14:00
انشاالله به حق صاحب نام اين روزها، فاطمه زهرا (س) حاجت روا بشيد
مامانی
پاسخ
ان شاء الله.ممنون از دعای زیبات عزیزم
marzi
2 اردیبهشت 93 17:23
خب خداروشکر. دیدی الکی استرس داشتی! ایشاالله کنجدت هم زود میاد. به امید خدا.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.ان شاء الله
فریبا
2 اردیبهشت 93 18:56
هورااااااااااااااااااااا خداروشکر فلیبا دلم روشن بود کیست نیست خدارو شکر انشالاه ماه دیگه نی نی میاد
مامانی
پاسخ
ممنون عزیززززززززززززززم ان شاء الله.ان شاء الله نی نی آسمونی شمام زودی زمینی شه
راضیه
3 اردیبهشت 93 0:48
سلام عزیزم خوشحالم که کیستت رقع شده انشاءالله خییییییلی زود نی نی میاد و میشین خوشبخت (آمین)
مامانی
پاسخ
سلام راضیه جونم ممنون عزیزم.ان شائ اللهان شاء الله خودتم زودی مامان شی
فیروزه مامی الیسا
3 اردیبهشت 93 2:52
نینی جون احساس میکنم اومدی انشاالله
مامانی
پاسخ
توکل بخدا مرسی اومدی عزیززززززززززززم
هستی شاد
4 اردیبهشت 93 0:40
لابه لای گل سرخ درمیان کوچه ی سبز خیال شادیت حس قشنگیست که من می طلبم . خدارو شکر انشا... هرچی خیره
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.ان شاء الله
مامان کیانا و صدرا
6 اردیبهشت 93 17:13
سلام.خدا رو شکر که از کیست میست خبری نیسایشا...نازی خانم یا گل پسری هم زود میان پیشت
مامانی
پاسخ
سلام خانومیممنونم واقعا خداروشکر ان شاء الله