ღ چشمان ما در انتظار توستღ

میلاد دو نور آسمانی مبارک

1393/2/20 0:39
نویسنده : مامانی
241 بازدید
اشتراک گذاری

ولادت باسعادت حضرت جواد الائمه(ع) و حضرت علی اصغر مبارک باد

می دهد عیدی رضا(ع) بر شیعیان و دوستانش

جشنی از بهر پسر، شاه خراسان دارد امشب.میلاد امام جواد(ع) مبارک

 

 

چه قدر زير گلويت سفيد و جذاب است

به قب قبت اثر بوسه هاي ارباب است

یا علی اصغر یا باب الحوائج مددی

*********************************************

یا امام حسین تورو به علی اصغرت

یا امام رضا تورو به جوادت

دست منو دامان تو

پسندها (1)

نظرات (9)

مــــامــــانی بـــــاذوق
20 اردیبهشت 93 0:43
میـــــــــــــــــــلاد بر شما مباررررک
مامانی
پاسخ
هستی شاد
20 اردیبهشت 93 2:40
سلام عزیز دلم ممنون از دعای قشنگت منم مثل تو امام رضارو قسم دادم به جان جوادش .ازش خواستم زود زود فریبا جونم مامان بشه آمین
مامانی
پاسخ
سلام هستی جونم فدات شم ان شاء الله.ممنون از دعای قشنگت الهی که خودتم زودی طعم مادر شدنو بچشی
میترا
20 اردیبهشت 93 10:11
هنرمند کسى است که اشگ دیگران را به لبخند شادى تبدیل کند.
مامانی
پاسخ
ممنون از حضورت عزیزم
مامان راضیه
20 اردیبهشت 93 14:51
ان شاء الله خیییییییییییییییلی زود حاجت روا میشی گلکم
مامانی
پاسخ
ان شاء الله ممنونم خانومی.الهی که زودی خودتم حاجت روا شی
ترنم
20 اردیبهشت 93 15:34
سلام فریبای خوبم عیدت خیلی مبارک از دیشب خیلی بیادت بودم و جاهای خوب خوب دعات کردم من که روسیاهم اما اینروزا و شبا خیلی عزیزن دلم خیلی روشنه از حضور گرمت در وبلاگم خیلی ممنون دوست جونمممم انشاالله همیشه شاد باشی
مامانی
پاسخ
سلام ترنم مهربانم ممنونم عید شما هم مبارک خیلی خوبی عزیزم ممنون از لطفت الهی که بزودی حاجت روا شی منم از آشنایی باهات خیلی خوشبختم همینطور خودت گلم
فریبا
20 اردیبهشت 93 17:38
عیدتتتتت مبارک فریبا جونم انشالاه خیلییییییییییییی زود حاجتتو میگیریییییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
عید تو هم مبارک فریبا جووووووووووووونم ان شاء الله الهی که خودتم بزودی حاجت روا شی گلم
مامان کیانا و صدرا
21 اردیبهشت 93 8:02
سلام فریبا جونم.خوبی گلمعزیزم !!!!!!!!!درکت میکنم و میدونم چقدر منتظر اومدن نی نی به زندگیت هستیمطمئن باش به زودی این اتفاق خوشایند پیش میاد و ما دوباره و چند باره خاله میشیم.پس امیدوار باش
مامانی
پاسخ
سلام مامانی مهربون ممنونم .ان شاء الله.با توکل به خدا و دعای شما دوستای مهربونم ان شاء الله.ممنون از امیدواریت
مامان
21 اردیبهشت 93 11:01
عیدت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
مامان احسان
21 اردیبهشت 93 20:27
به سلام. ببخشید که دیر آمدم چون آقا احسان مریض شده درگیر اون بودم عیدت مبارک به یادت هستم توهین شب های عزیز... راستی رمز قبلی رو میزنم ولی اشتباه بود
مامانی
پاسخ
به به سلام مامان احسان جان.خوبین؟ من که دیگه داشتم ناامید میشدم دائم میومدم وبلاگ آقا احسان پیام میزاشتم اما خبری نمیشد ممنونم از حضورتون.آخی ان شاء الله زودتر بهتر شه گل پسرمون میرسم خدمت واسه رمز