ღ چشمان ما در انتظار توستღ

خدایا پایان بده به این انتظار...

1393/2/26 15:22
نویسنده : مامانی
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی ناز خودم که انقده خودشو واسه مامان و باباش لوس میکنهniniweblog.com

عزیزم انقده با عکس نوزادا ذوق میکنم که خدا میدونه.کاش زود بیای و بشی مرحم دل تنهامniniweblog.com

منی که بخاطر تو هرروز دعا میخونم و به هر دری میزنم تا خدا تورو برای همیشه بهمون ببخشه

نمیدونی از همین الان چه نقشه هایی واست دارمniniweblog.com

تا چند وقته پیش که حتی میخواستم واسه اتاقت استیکر هم سفارش بدم اما بابایی نذاشت

میگه چه عجلیه.بزار ان شاء الله جنسیتش مشخص شه بعد.اما من انگار نه انگار میدونم بالاخره هم کار خودمو میکنم.فقط بابایی نباید بفهمهخندونک

راستی گل گلی من ان شاء الله دوشنبه قراره با بابایی بریم مشهد اونم 1 روزه

نه واسه مسافرت.بابایی کار داره.منم میرم تا یه حرمی هم برمو و برای اومدن همه نی نی ها تو دل مامانشون دعا کنم ان شاء اللهniniweblog.com

خدایا میدونم خودت بهتر صلاح کارمو میدونی اما خواهش میکنم زیاد منتظرم نزار 

میبینی که با دیدن نوزادای کوچولو اختیار از کف میدمniniweblog.com

تو خودت شاهدی.پس بهم ببخش سالمو صالحشو.برای همیشه ان شاء اللهniniweblog.com

امیدم فقط و فقط به در خونته و بس

دستمو پس نزن خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااniniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان ریحان
26 اردیبهشت 93 17:24
سلام فریبا جون ان شالله انتظارت به زودی تموم شه و نی نی نازت بیاد تو دلت حرم رفتی دعام کن عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ان شاء الله.حتما عزیزم به روی چشم.التماس دعا
مامانی و بابایی دخمل بلا
26 اردیبهشت 93 17:25
سلام فریبا جون خوب و عزیزم امیدوارم به زودی این انتظار تموم بشه و فرشته کوچولوت بیاد پیشت عزیزم . خدایا هدیه کوچولوی خودت رو زوددددددددددددددددددددتر بفرست پیش فریبا جونم . الهی آمین. التماس دعا دارم ازت دوست مهربونم ,توی حرم ما رو فراموش نکن.
مامانی
پاسخ
سلام مامانی مهربون ان شاء الله.واسم دعا کن خانومی محتاجیم عزیزم.به روی چشم
marzi
26 اردیبهشت 93 22:28
ایشاالله بزودی یه سالم و صالح و خوشگلش بیاد تو دلت و بعد از 9 ماه هم بیاد بغلت. ایشاالله
مامانی
پاسخ
ان شاء الله.ممنون مرضیه خوبم الهی یزودی قسمت خودتم بشه
میترا(مامان مهران)
27 اردیبهشت 93 16:04
عزیزم خدا دست بندهایش را پس نمیزند شاید تا حالا نداده یه خیری هست
مامانی
پاسخ
درستهحتما ممنون از حضورت
فیروزه مامی الیسا
28 اردیبهشت 93 0:25
فریبا طلا دلم کلی برات روشنه داری پیش خوب کسی میری از ته دل بخواه ازش مطمعن باش بهت میده از طرف ما هم سلامش کن که میمیرررررررم برا امام رضا
مامانی
پاسخ
سلام فیروزه خوبم.ممنون خانومی.ان شاء الله. حتما عزیزم .الیسای نازتو ببوس
مامان کیانا و صدرا
30 اردیبهشت 93 10:28
سلام خانمی.خوبی خوشی؟؟/امیدوارم انتظارت طولانی نشهموفق باشی
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.ممنونم.ان شاء الله.همینطور عزیزم