ღ چشمان ما در انتظار توستღ

مسافرت شمال

1393/2/31 10:55
نویسنده : مامانی
299 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به فنچ خودم.بدون هیچ مقدمه ای میرم سر اصل مطلب

مامانی ، من و بابایی به همراه دایی مهدی و زن دایی مریم و آذین بلا،قراره فردا راهی شمال بشیم 

میشه گفت یه مسافرت 10 روزه.ان شاء الله که روزای خوبی باشه

ازونجا حتما واست سوغاتی هم میارم

خیلی دوستت دارم فندق کوچولوی خودم

دوستای خوبم سلام

یه 10 روزی در خدمتتون نخواهم بود.

امیدوارم وقتی برگشتم خبرای خوشکل خوشکل تو وبلاگاتون ببینم

همتونو به خدای بزرگ میسپارم

دوستار شما:فریبا

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان ریحان
31 اردیبهشت 93 11:12
بسلامتی فریبا جون ان شالله سفر خوب و خوشی داشته باشید بهتون خوش بگذره
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزدلم.دوستت دارم
marzi
31 اردیبهشت 93 11:51
بسلامت بری و برگردی. خوش بگذره. جای ما رو هم خالی کن.
مامانی
پاسخ
فدات شم.ممنونم حتما گلم
هستی شاد
31 اردیبهشت 93 15:11
به سلامت فریبا جونم امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره دلم برات تنگ میشه خواهر خوبم مواظب خودت باش
مامانی
پاسخ
قربونت برم منم دلم تنگ میشه حسابی شمام مراقب خودت باش به امی خبرای خوش
مامان
1 خرداد 93 9:50
عزیزم امیدوارم که بهت خوش بگذره .
ترنم
4 خرداد 93 13:42
چه خوب عزیزم ان شاالله بهت حسابی خوش بگذره و روحیه ات عوض شه منتظرت هستم
مامان کیانا و صدرا
5 خرداد 93 19:34
خوش بگذره عزیزم.خوش به حالتون
BT
6 خرداد 93 23:02
انشالا که خوش بگذره فریبا جون و با دست پر برگردی
مامان احسان
7 خرداد 93 22:58
سلام. عزیزم خوش بگذره البته شما الان حتما شمالی سفر خوبی داشته باشی