ღ چشمان ما در انتظار توستღ

شرح مسافرت شمال

1393/3/9 10:41
نویسنده : مامانی
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشکل مامان.خوبی قندعسلم

و یه سلام گرم به همه دوستای خوب نی نی وبلاگیم

بعداز 8 روز مسافرت بالاخره برگشتیم.خداروشکر مسافرت خوبی بود .یه روز قزوین بودیم بعد رفتیم مستقیم بندر انزلی.4 روز تمام همونجا بودیمو از دریای زیبای شمال استفاده کردیم.بعدم رفتیم فومن.وای چقدر قلعه زیبایی داشت به همه توصیه میکنم حتما برن و ببینن.البته حدود 2000 پله رو باید طی کنید تا برسید اما می ارزه

در ضمن رفتیم به شهر زیبای ماسوله و از طبیعت بکر و دست نخوردش کیف کردیم

بعدشم اومدیم گرگان و از همونجا مستقیم اومدیم به شهر خودمون

در کل خوب بود.خداروشکر که بسلامتی و خوشی رفتیم و برگشتیم

الهی که هرکی مسافره بسلامتی برگرده به آغوش خانوادش ان شاء الله

کوچولوی نازم واست یه عالمه سوغاتی آوردم که حتما عکساش و عکس های مسافرتمونو برات میزارم

کل مسافرت همش به فکر شما بودم که مبادا تو دلم باشی و من با حرکاتم بهت آسیب بزنم.اما این خیال باطل بعد از گذاشتن بی بی چک کاملا نابود شد

بله بی بی یه خط بود.خوب خیلی ناراحت شدم چون فکر میکردم حتما این ماه اومدی اما مثل اینکه خواست خدا چیزه دیگه ایه.

با این حال هنوز از درگاه خدای بزرگ و بخشنده ناامید نیستم و هنوز چشمام رو امیدوار نگه داشتم به روزایی که تورو تو آغوشم میگیرمو و نوازشت میکنم

از همه دوستای خوبم که این مدت بفکرم بودنو و با پیاماشون منو شرمنده کردن صمیمانه مممنونم

دست حق پشت و پناهتون باشه 

پسندها (3)

نظرات (10)

هستی شاد
9 خرداد 93 12:13
سلام عزیزم خوشحالم برگشتی دلم برات تنگ شده بود عیبی نداره انشاا.. ماه بد امیدت بخدا باشه .
مامانی
پاسخ
سلام مهربونم.ممنونم فدات شم ان شاء الله ممنونم از حضورت
هستی شاد
9 خرداد 93 12:14
خدارو شکر سفر خوبی بوده خداکنه همیشه خوش باشی
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطور شما عزیزم
مامانی و بابایی دخمل بلا
9 خرداد 93 12:34
سلاااااااااااااااام فریبا جوووووووووووووون گلم رسیدن به خیررررررررررررررر. دلم برات تنگ شده بود یه مدت نبودی . خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتت ؟ منتظر عکسای سفر و عکسای سوغاتیای فندقی هستییییییییییم . عزیزم نگران نباشششششششش , خدا بزرگه , حتما مصلحتی توی این تاخیره . باور کن عزیزم من خودم بعد از 5 سال خدا لایق دونست و فاطمه رو بهم داد , درسته مشکلی بارداری نداشتم ولی عزیزم 3 سال قبل از به دنیا اومدن فاطمه , بعد از 9 ماه انتظار و به دنیا اومدن بچم که یه پسر کوچولو بود بچه دو روزم رو از دست دادم چون ریه و قلبش مشکل داشت , خیلی سخت بود , خیلیییییییییییییییی , داغون شدم و بعد از 3 سال که از اون موضوع گذشت فاطمه رو خدا بهم داد . عزیز دلم همه اینها امتحان خداست و حکمتی توشه , صبور باش که خدا با صابرینه , آرزو میکنمممممممممممم خدا بچه های سالم و صالح و ناززززززززز و خوشگلللللللللل بهت بده و میدونم که میده گلم چون خیلییییییییییی ماهی .
مامانی
پاسخ
سلام نازنینم.فدات بشم منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود شکرخدا خوب بود به روی چشم حتما میزارم.وای خدای من خدا بهت صبر بده عزیزم.واقعا ناراحت شدم.خدا به هرکس میبخشه و صورتش رو میبینه ،داغشو نبینه الهی آمین هرچند خدا الان این فرشته ناز رو بهت بخشیده و ان شاء الله برای همیشه سالم کنارت بمونه نمیخوام بگم درکت میکنم چون صورتشو ندیدم اما همون سقط منو صد سال پیر کرد ان شاء الله خدا همیشه پشت و پناه دختر نازت باشه مراقب خودتون باشین هردوتونو میبوسم
مــــامــــانی بـــــاذوق
9 خرداد 93 16:51
سلام عزیزم همیشه به گشت و گذار امیدوارم به زودی زود برین سفر
مامانی
پاسخ
سلام مهربونم ممنونم از لطفت ان شاء الله
marzi
9 خرداد 93 18:44
خداروشکر که بهت خوش گذشته. ما منتظر عکسها هستیم. ایشاالله ماه دیگه مامان بشی.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم ان شاء الله به روی چشم
بــــــــــــاران
10 خرداد 93 12:10
انشاااله به زودی زووووووووود بی بی دوخطت رو میزاری تو وبت و ما ذوق میکنیم
مامانی
پاسخ
ان شاء الله ممنون باران جوونم
مامان نی نی
11 خرداد 93 15:51
سلام عزیزم همیشه به خوشی و گردش ناراحت نباش با این سفر خوبی که رفتیو روحت شاد شد ایشاله همین ماه نی نیت میاد پیشت عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی ممنونم.ان شاء الله.محتاج دعاتونم
فریبا
11 خرداد 93 17:29
انشالاهههههه خیلییییییییییییییییی زود سوغاتی هاتو میدی بهش و بی بی مثبت میشهههه هر چی خدا بخواد فریبا جونم خوشحالم که خوش گذشته بهت
مامانی
پاسخ
ان شاء الله ممنون فریبای خوبم.الهی که نی نی نازت بخوشی بیاد به آغوشت
مامان کیانا و صدرا
16 خرداد 93 10:50
خوش اومدی گلم
مامانی
پاسخ
فدای تو
محمدرهام ومامان سمانه
22 خرداد 93 15:42
به حق همین شب عزیز انشالله به زودی زود میاد عسلت توی دل مامانش
مامانی
پاسخ
ان شاء الله.برام دعا کن خانومی