ღ چشمان ما در انتظار توستღ

ختم قرآن دست جمعی

1393/3/17 9:33
نویسنده : مامانی
529 بازدید
اشتراک گذاری

 http://aboozarmosque.ir/wp-content/uploads/2013/10/zaman_holy.jpg

 

سلام به همه دوستای خوبم.خیلی خوش اومدین

دعوتتون کردم به یک ختم قرآن مجید برای عید نیمه شعبان.به نیت سلامتی امام زمان و برآمدن حاجات 

ممنون میشم کمک کنید و هرکس یه جزء (یا در صورت امکان بیشتر)قبول کنه تا ان شاء الله با خواست خدا ختمش کنیم

در صورتی که دوست داشتین حاجتتون رو هم ذکر کنید تا جلو اسمتون نوشته بشه و دیگران براتون دعا کنن(در قسمت نظرات جزء مورد نظر رو ذکر کنید و در صورت تمایل همراه با حاجتتان)

از همین الان از همکاری صمیمانتون واقعا ممنونم

در ضمن ختم قرآن از شب تولد آقا امام زمان تا روز بعدش هست

یعنی از پنجشنبه شب(شب جمعه)شروع میشه تا بعدازظهر جمعه

لطفا تو همین زمان جزءتون رو بخونید.ان شاء الله حاجت روا بشید و مهر تایید آقا پای همه حاجت ها زده بشه.

از همگی التماس دعا دارم.

تواقيع دينيه صغيره للتواقيع تصاميم دينيه جميله

جزء      نام                                                حاجت

***************************************************************************************************

1-مامان هدیه                          ازدواج و فرزندان سالم و صالح ان شاء الله

2-آرزو مامان محمد          ظهور آقا اما زمان(عج)و سلامتی خانوادشون ان شاء الله

3-مرضیه جان                        به نیت بچه دارشدن سالم و صالح ان شاء الله

4-مامانی با ذوق                               سلامتی فرزندش ان شاء الله

5-مامان ریحان                       به نیت بچه دار شدن سالم و صالح ان شاء الله 

6-بیتا جان                                سالم و صالح بودن فرزندش ان شاء الله

7-مامان علیرضا                         بچه دار شدن همه منتظرا ان شاء الله

8-مامان علیرضا              سلامتی و طول عمر همسر و پسرشون ان شاء الله

9-مطلع عشق                              جهت برآمدن حاجات ان شاء الله

10-مینا جان                                  قبول باشه ان شاء الله

11-زینب جان             به نیت داشتن فرزندان سالم و بارداری طبیعی ان شاء الله

12-مطلع عشق                     برآورده شدن حاجات همسرشون ان شاء الله

13-سمیه جان                                    قبول باشه ان شاء الله

14-مامانی دخمل بلا                  سلامتی و ظهور آقا امام زمان(عح) و _

15-مامانی دخمل بلا               _ برطرف شدن مشکل همسرشون ان شاء الله

16-هستی شاد        به نیت خانوم برادرشون و برآمدن کلیه حاجات ان شاء الله

17-فاطمه جان                             ظهور و سلامتی آقا امام زمان(عج)و _

18-فاطمه جان                             آمرزش اموات و رفع حاجات ان شاء الله

19-مامان حلماء طلا                       ظهور آقا امام زمان(عج) ان شاء الله

20-خط دوم پررنگ            به نیت بچه دار شدن بعد از26 ماه انتظار ان شاء الله

21-مامان راضیه     به نیت داشتن فرزندان سالم وصالح و بارداری طبیعی ان شاء الله                         

22-اسماء مامان فسقل               سالم و صالح بودن فرزندش ان شاء الله

23-پریسا جان      بچه دار شدن خواهرشون و قبولی دخترشون درکنکور ان شاء الله

24-پرتو جان                                  برآمدن حاجات ان شاء الله

25-مامان آفا احسان            به نیت سلامتی آقا و نیت قلبیشون ان شاء الله

26-پرنیان مامان متین   ظهور آقا و سلامتی فرزندان و برآمدن کلیه حاجات ان شاء الله

27-مامان زهرا                                    قبول باشه ان شاء الله

28-غزاله جان                         عاقبت بخیری والدین و خانوادش ان شاء الله

29-مامان نی نی                          سلامتی فرزندش ان شاء الله

30-باران جان                               سلامتی فرزندش ان شاء الله

پسندها (8)

نظرات (43)

بــــــــــــاران
17 خرداد 93 9:40
سلام قبول باشه گلم من نیتم سلامتی نی نی وجزءشم شما انتخاب کن فقط کوتاه ترین باشه که بتونم اداکنم
مامانی
پاسخ
سلام بارانم.قبول حق.ان شاء الله که سالم و صالح میاد به آغوشت مهربونم.والا هر جور دوست داری اما بنظرم جزء 30 چون سوره هاش کوچیکه بهتره.بازم سبک سنگین کن هرجور مایلی
مامان حلما طلا
17 خرداد 93 9:50
سلام ممنون به خاطراین کاربزرگت... من باافتخارجزو19رومی خونم... وحاجتی ندارم جزفرج آقاامام زمان....
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ان شاء الله خدا قبول کنه.چشم عزیزم یادداشت میکنم.اللهم عجل لولیک الفرج خدا ازت راضی باشه
مامان هدیه
17 خرداد 93 10:12
سلام گلم ممنون که دعوتم کردین و منو لایق این محفل نورانی دانستید اگه لایق باشم جز 1 رو می خونم حاجتم هم خودت خوب می دونی عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.بسیار عالی ان شائ الله حاجت رواشی عزیزم
marzi
17 خرداد 93 10:13
سلام فریبا جون. ایشاالله حاجت روا بشیم. من جز یک رو میخونم. حاجتم هم نی نی سالم و صالح که خیلی زود به زندگیم بیاد و بمونه و در آغوشش بگیرم. ایرادی داره از همین حالا بخونمش؟؟ اون شب اگه قسمت بشه میخوام برم حرم. شاید نتونم بخونمش.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.گلم جزء یک رزرو شده .اگه اشکالی نداره جزء3 سهم شما باشه اگه بتونی همون شب بخونی خیلی بهتره بازم خبرشو بهم بده مهربونم
پرتو
17 خرداد 93 10:33
سلام عزیزم انشاالله که قبول حق باشه . جزء 24 رو برای من بزار دوستم امیدوارم که همگی حاجت روا شیم آمین
مامانی
پاسخ
سلام خوب من ان شائ الله .به روی چشم انشائ الله حاجت روا شی خانومی
آرزو مامان محمد
17 خرداد 93 11:01
سلام عزیزم ایشالله که خودتم حاجت روا شی جزء 1 و حاجتم ظهور هرچه زودترآقاامام زمانه ایشالله و سلامتی خانوادم...
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون بابت حضورت.ان شائ الله حاجت روا شی خانومی جزء یک قبلا رزرو شده اگه اشکالی نداره جزء 2 سهم شما باشه البته در صورت رضایت.لطفا خبرشو بدین
مــــامــــانی بـــــاذوق
17 خرداد 93 11:02
جز اول برای سلامتی نی نی کوچولوم
مامانی
پاسخ
عزیزم جزء یک قبلا رزرو شده .اگه اشکال نداره جزء 4 سهم شما باشه ان شائ الله حاجت روا شی
marzi
17 خرداد 93 11:36
جز 2 چی؟؟
مامانی
پاسخ
شما همون جزئ 3 رو بخون عزیزم التماس دعا
مطلع عشق
17 خرداد 93 11:38
سلام خانم..... میخواستم منم توی ختمتون شرکت کنم من جزء 9 رو میخوام برای برآورده شدن حوائجم ممنونم......
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ان شائ الله قبول باشه.به روی چشم یادداشت کردم التماس دعا
مامان ریحان
17 خرداد 93 12:06
سلام فریبا جون، جز 5 رو اگه کسی برنداشته من میخونم،ان شالله همه حاجت روا بشن حاجت منم فرزندی سالم و صالح هست
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.خدا قبول کنه و ان شاء الله بزودی حاجت روا شی عزیزم.التماس دعا
مینا دلنوشته هایی برای دلبندم
17 خرداد 93 13:10
سلام دوستم منم جز 10 میخونم عزیززم
مامانی
پاسخ
قبول باشه عزیزم
مــــامــــانی بـــــاذوق
17 خرداد 93 13:25
باشه گلم جز 4 سهم من..
مامانی
پاسخ
قبول باشه نازنینم
مامان نی نی
17 خرداد 93 14:38
سلام عزیزم ممنون از کار خوبی که کردی منم جز 29 رو میخونم تا ایشاله نی نیم سالمو صالح باشه و این جفتم بره بالاتر و مشکلی پیش نیاد عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.قبول باشه ان شاء الله.ان شاء الله سالمه و بسلامتی و خوشی هم میاد بغلت
فاطمه ع
17 خرداد 93 15:07
سلام گلم ممنون که خبر دادی اما انگار دیر رسیدم حالا چیکار کنم میشه بازم انتخاب کرد
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.اون جزء هایی که جلوشون خالیه هنوز رزرو نشده.میتونی ازونو انتخاب کنی ان شائ الله حاجت روا شی
مامانی و بابایی دخمل بلا
17 خرداد 93 15:12
سلااااااااااااااااااام فریبا جون گل و مهربونم یعنی یه حالی میکنم میام وبلاگت که نگووووووو عزیز دلم . خیلی پستهای زیبا و با معنی و جالبی میزاری گلم . از خدا میخوام به زودی زود , به حرمت قلب پاک و مهربونت حاجت قلبیت رو بگیری نازنینم . از حالا عید تولد آقای خوبیها , آقا امام زمان رو بهتون تبریک میگم و از خدا میخوام به عابروی خاندان عصمت و طهارت و برای عیدی این روز بزرگ , همه حاجت دارا حاجت روا بشن و به خصوص مادرای منتظر صاحب فرزند سالم و صالح بشن انشاالله و همینطور خودت که بانی این امر خیر شدی حاجت روا بشی نازنینم . عزیزم من چون بچم کوچیکه و شاید وقت نکنم توی اون تایم چزه های زیاد و طولانی رو بخونم با اجازت جزء 29 و 30 رو میخونم اگه ممکنه عزیزم . بهم بگو میشه یا نه ؟ باشه گلم ؟ به نیت سلامتی و فرج آقا امام زمان و نیت برطرف شدن مشکل همسرم راستیییییییییییییییی خودت کدوم جزء هارووووووووووووووو میخونیییییییییییییییییی؟ دوستت دارمممممممممممممممممممم .
مامانی
پاسخ
سلام خانومی مهربون.فاطمه گلت خوبه؟قربونت برم لطف داری عزیزم ان شاء الله همه حاجت مندا حاجتشونو بگیرن.عید شمام هم مبارک. عزیزم جزء 29 و 30 قبلا رزرو شدن.شما یه جزء دیگه انتخاب کن خانومی.از نظر زمان خوندنشم بهتره همون شب باشه اما بازم اگه وقت کافی ندارین اشکالی نداره قبول باشه ان شاء الله من هنوز منتظرم ببینم کدوم جزء ها میمونه همونارو بردارم ممنون از حضورت عزیزم.میبوسمتون
مامانی و بابایی دخمل بلا
17 خرداد 93 16:29
فریبا جونم سلام عزیز دلم منظورم این نبود که اون شب نمیتونم بخونم منظورم این بود جزء های زیادی نمیتونم بخونم فدات بشم . همون شب انشاالله خدا کمک کنه میخونم گلم , فقط میخواستم جزءهای آخر باشه که سبک باشه و وقت بکنم که نشد . اشکالی نداره نازینینم . حتما قسمت بوده جزء دیگه ای بخونم . من جزء 14 و 15 رو انتخاب کردم گل من . دوستت دارمممممممممممممممم مهربون.
مامانی
پاسخ
سلام مهربونم.ببخشید من بد متوجه شدمخدا قبول کنهو ان شائ الله حاجت وا شی گلم.به روی چشم.ثبتشون میکنم.التماس دعا
BT
17 خرداد 93 16:55
سلام دوست خوبمممم ..... ممنون منم لایق دونستی .... یه جزء به انتخاب خودت برام بزار ، فقط خیلی سخت نباشه تا بتونم از پسش بر بیام .... میخوام به نیت اینکه دخترم سالم و صالح به دنیا بیاد بخونم . امیدوارم حاجات همه برآورده بشه .... الهی آمین
مامانی
پاسخ
سلام مهربونم.اختیار دارید.خداوند طلبیده چشم.با اجازه جزء 6 رو برای شما انتخاب کردم.ان شاء الله حاجت روا شی خانومی.التماس دعا
مامانی و بابایی دخمل بلا
17 خرداد 93 18:52
عزیزم کامنتم برات اومد؟ یه کامنت برات گذاشته بودم و گفته بودم جزء 14 و 15 رو انتخاب میکنم ؟ فدای مهربونیات. دوستت دارممممممم.
مامانی
پاسخ
بله عزیزم رسیدهقربونت برم.میبوسمت
mani_mania
17 خرداد 93 19:15
سلام عزیزم ممنون از دعوتت جز 20 یا 21 هرکدوم خالی بود و برای من بذارید به نیت بچه دار شدنم بعد از 26ماه انتظار انشالله
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.خدا طلبیده به روی چشم.جزء 20 متعلق به شماست.ان شاء الله به خق عید بزرگی که در پیش داریم بزودی زود حاجت روا شی عزیزم التماس دعا
آرزو مامان محمد
17 خرداد 93 19:32
باشه عزیزم جز 2 میخونم
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم
اسما مامان فسقل
17 خرداد 93 20:37
به دنیا اومدن فسقلیم صحیح و سالم وصالح شدنش ان شاالله... جز 22 عزیزم ان شاالله نذرت قبول باشه عزیزم و همه حاجت روا بشن.. ممنونم ازت گلم...
مامانی
پاسخ
ان شائ الله که سالم و صالح باشه قبول باشه عزیزم.ثبت شد.التماس دعا
غزاله
17 خرداد 93 21:01
عزیزم مثه اینکه قسمت منم هست.ایشالا حاجت روا باشی که بانی شدی.اگه جز ٢٨ و کسی نگرفته میخونم.به نیت عاقبت به خیری پدر و مادرم و خانوادم.....
مامانی
پاسخ
خدا قبول کنه.ان شائ الله حاجت رواشی.یادداشت شد عزیزم التماس دعا
♥پرنیان♥مامان متین
17 خرداد 93 21:03
سلام دوست خوبم خوبی گلم؟پیش پیش عیدت مبارک . ممنون بابت این کار قشنگت ان شالله ب حاجاتت برسی... واس منم خیلی دعاکن درگیر امتحاناتمم..استرس دارم واسم دعاکن.. منم جز 28 رو میخونم ب نیت: ظهور آقامون ان شالله سلامتی بچه هامون.و سالم و صالح بزرگ شدنشون.. بچه دار شدن آرزومندای مادر شدن ب امیدخدا و بسلامتی دنیا اومدن نی نی های توراهی.. ان شالله که همه ب خواسته دلشون برسن..بازم التماس دعا عزیزم شاد و سلامت باشین
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.ممنون از حضورت.ان شاء الله ان شائ الله بخوشی امتحانات رو بگذرونی.خانومی با عرض پوزش قبل از شما جزء 28 رزرو شد. اگه اشکالی نداره جزء 26 رو شما قراءت کن.ممنونتم. با آرزوی برآمدن حاجات.التماس دعا
مامان راضیه
17 خرداد 93 21:49
سلام گلم قبول باشه عزیزم منم جز 21 به نیت اینکه خدا بهم فرزندان سالمو صالح بده و اینکه طبیعی حامله بشم عزیزم از کی باید شروع کنم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.قبول حق. ان شاء الله حاجت روا شی خانومی.شب تولد آقا میتونی بخونی تا بعدازظهر جمعه.یا علی التماس دعا
مامان زهرا
17 خرداد 93 23:07
سلام فریبا جونم منم جز 28 رو میخونم
مامانی
پاسخ
سلام زهراجان.با عرض پوزش جزء 28 قبلا رزرو شده با اجازه جزء 27 رو برای شما ثبت کردم ان شائ الله حاجت روا شی.التماس دعا
مهسا خانوم
17 خرداد 93 23:11
هیچ كلكی در كارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی كه تقلب نكنید! طالع بینی چینی! .. فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نكنید، در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید كرد كه ای كاش تقلب نمی كردید! این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه كند!! كسی كه این پیام را ارسال كرده گفت كه آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!! این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت! پیام را یكجا تا پایا ن نخوانید بلكه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهی 1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی كاغذ بنویسید. 2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را كه مایلید بنویسید. 3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید. 4- نام اشخاصی را كه می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید. 5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در جلوی هر ردیف نام یك ترانه) 6- اكنون نهایتا میتوانید یك آرزو كنید!! و حالا كلید رمز گشایی این بازی: 1- عددی را كه در ردیف 2 نوشته اید مشخص كننده تعداد اشخاصی است كه شما باید در باره این بازی به آنها بگویید! 2- شخصی كه نامش در ردیف 3 قید شده كسی است كه شما عاشقش هستید!!! 3- شخصی كه نامش در ردیف 7 قید شده كسی است كه شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!! 4-شخص شماره 4 کسی است كه شما بیش از همه به او اهمیت میدهید! 5-شخص شماره 5 کسی است كه شما را بسیار خوب می شناسد. 6-شخصی كه نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست! 7-آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می كند (مرتبط است)!!! 8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است! 9-گ آهنگ شماره 10 آهنگی است كه بیش از همه افكار شما را بازگو می كند! 10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است كه می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!! واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید كه درست باشه! این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی كه آنرا میخوانید ارسال كنید. اگر این كار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد...
مامانی
پاسخ
ممنون جالب بود
مامان عليرضا
17 خرداد 93 23:51
سلام عزیزم.ممنون بابت دعوت قشنگت به این مجلس.من جز7 رو اگر کسی رزرو نکرده میخونم.اگه هم رزرو شده بود خودت خبر یه جز جدید رو برام بفرست. حاجتمم مامان شدن همه ی کسایی هست که منتظر نی نی هستن.ایشالا خدا به زودی حاجت همشونو بده.
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.خدا طلبیده. خدا قبول کنه.چشم ثبت کردم.ان شاء الله حاجت رواشید.التماس دعا
مامان عليرضا
17 خرداد 93 23:54
عزیزم جز 8 رو هم برای من بذار به نیت سلامتی و طول عمر برای همسرم و علیرضا جونم
مامانی
پاسخ
به روی چشم.ان شاء الله سالیان سال کنار هم خوشبخت و سالم و عاقبت بخیر باشین ممنون از حضورتون و التماس دعا
زینب
18 خرداد 93 0:39
سلام عزیزم ممنون که بهم خبر دادی. من جز11 رو میخونم به به نیت بارداری طبیعی و داشتن فررند سالم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.خواهش میکنم.ان شائ الله حاجت روا شی ممنون از حضورت و التماس دعا
بهار د
18 خرداد 93 1:17
سلام گلم ممنون از دعایه قشنگت
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.خواهش میکنم کاش آدرس وبلاگتو لرام میزاشتی
فاطمه ع
18 خرداد 93 9:06
سلام گلم لطفٱ 2 جزء بمن بده منو همسری میخونیم برای سلامتی وظهور آقا و تمام از دنیا رفتگان ورفع حاجات انشاا.. 17،18 اگه کسی بر نداشته
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.به روی چشم خدا قبول کنه و ان شائ الله حاجت روا شید.التماس دعا
مامان سمیه
18 خرداد 93 11:23
عزیزم منم میخوام شرکت کنم .ی جز برای منم خودت انتخاب کن که بخونم.
مامانی
پاسخ
ان شائ الله حاجت روا شی عزیزم با اجازه جزء 13 رو برات نوشتم.ان شائ الله نی نی نازت به خوشی و صحت بیاد به اغوشت التماس دعا
مطلع عشق
18 خرداد 93 11:28
سلام خانم..... روزت به خیر عزیزم..... میخواستم لطف کنی جزء 12 رو هم برام بنویسی همسر میخونن انشاءالله برای برآورده شدن حاجاتشون
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.روز خوش به روی چشم ان شائ الله حاجت روا شن.التماس دعا
پريسا
18 خرداد 93 11:41
سلام عزيزم منم جز 23 رو بر ميدارم براي بچه دار شدن خواهرم وقبولي دخترم در كنكور التماس دعا.
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.ممنون از حضورت.به روی چشم. ان شاء الله بزودی خبرای خوشت رو بشنوم التماس دعا
هستی شاد
18 خرداد 93 11:53
سلام فریبا جون من خودم نمی تونم شرکت کنم چون پنج شنبه وجمعه اسباب کشی دارییم ولی جزء 12 رو میخوام برای زنداداشم معصومه به نیت برآورده شدن حاجت همه حاجت مندان
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.خدا قبول کنه ازت عزیزم جزء مورد نظرت قبلا رزرو شده با اجازت جزء 16 رو برات ثبت کردم ان شائ الله بزودی حاجت روا شی التماس دعا
مامان ریحان
18 خرداد 93 11:54
حاجتمو گرفتم فریبا جون خدایا شکر
مامانی
پاسخ
وای خدایا شکرت ریحان گلم از صمیم قلبم برات آرزوی بارداری خوب و سالمی رو دارم الهی که خدا بهت ببخشه التماس دعا گلم
هستی شاد
18 خرداد 93 12:06
باشه فریبا جون دستت درد نکنه ثبتش کن برام
مامانی
پاسخ
فدای تو
مامان احسان
18 خرداد 93 12:39
سلام عزیزممن هم جزء 25 رو میخونم به نیت سلامتی آقا امام زمان و حاجت قلبیم
مامانی
پاسخ
سلام باشه عزیزم.قبول باشه و ان شائ الله حاجت روا شید مامان احسان جون حتما واسن دعا کن چون این جزء رو قرار بود خودم بخونم اما با افتخار میدمش به شما خدا پسرتو واست حفظ کنه
راضیه
18 خرداد 93 12:49
سلام دوست گلم منم دوست داشتم تو ختم قرآن دسته جمعی شرکت کنم ولی مثل اینکه دیگه نمیشه ازهمگی قبول باشه التماس دعا منم فراموش نکنید
مامانی
پاسخ
عزیزم منم شرکت نکردم چون دوستان ماشاالله زیاد بودن اما مطمئن باش هم اسم شما و هم اسم خودمو آخر لیست مینویسم که مارو هم از دای خیرشون فراموش نکنن
مامان احسان
18 خرداد 93 13:30
باشه گلم حتما برات دعا میکنم عزیزم اگه خدا قبول کنه. میخوای یه جزء دیگه رو بخونم؟ ولی نه همین جزء رو میخونم به نیت حاجت خودت و خودم .عزیزم من برای هر کسی دعا میکنم خدا دعا مو میشنوه امیدوارم اینبار هم شرمنده نشم شما هم برای من دعا کن
مامانی
پاسخ
ممنونم خانومی. شما که نفست حقه حتما مارو دعا کن.بروی چشمم بنده هم لایق باشم دعاگوتون هستم.التماس دعا
مریم.خلوت مادرانه
18 خرداد 93 21:00
سلام دوست گلم خوبی منم گفته بودم اسممو تو لیست ختم بزاری. اما اسمم نیست منم دلم میخواد شرکت کنم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.به روی چشم.مجددا یه ختم قرآن میزارم التماس دعا
هستی
21 خرداد 93 7:00
سلام خوبی عزیزم یه پست بستنی اپ کردم فکرکنم بچه هاخیلی دوست داشته باشن خوشحال میشم ببینی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم.میام خدمتتون
BT
23 خرداد 93 0:39
سلام فریبا جون ..... من جزء 6 رو خوندم .... انشالا هممون توی این شب عزیز حاجت روا بشیمممم .... الهی آمین از همتون التماس دعا دارم .
مامانی
پاسخ
سلام بیتای خوبم.ممنون عزیزم.ان شاء الله حاجت رواشی خانومی.التماس دعا