ღ چشمان ما در انتظار توستღ

ختم قرآن دسته جمعی 2

1393/3/19 0:08
نویسنده : مامانی
780 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام دوستان.خداروشکر که این همه ازین کار خیر استقبال شد

واسه همین بنا به اصرار دوستان دومین ختم قرآن رو با عنایت پروردگار و همراهی همه شما دوستان قرأئت میکنیم به نیت سلامتی و ظهور آقا امام زمان(عج) و برآمدن حاجات

ان شاء الله

قرأئت این ختم قرآن هم مثل ختم قرآن قبلی از شب عید (شب جمعه) تا بعدازظهر جمعه خواهد بود

در ضمن دوستان لطف کنید علاوه براینکه دراین امر خیر شرکت میکنید،به دوستانتون هم خبر بدین که شرکت کنن

چون اصلا دوست ندارم قرآن نصفه بمونه

از همگی التماس دعا دارم.یا علی

تواقيع دينيه صغيره للتواقيع تصاميم دينيه جميله

جزء         نام                                                           حاجت

****************************************************************

1-مریم جان(خلوت مادرانه)                  قبول باشه ان شاء الله

2-مامان حلماء طلا                    برآمدن حاجات همسرشون ان شاء الله

3-زهره جان                                     قبول باشه ان شاء الله

4-زهره جان                                     قبول باشه ان شاء الله

5-زینب جان                                     قبول باشه ان شاء الله

6-مامان محمدمهدی                          قبول باشه ان شاء الله

7-زهرا جان                                      قبول باشه ان شاء الله

8-راضیه جان                   به نیت رفتن به پابوس آقا امام رضا(ع)ان شاء الله

9-راضیه جان                     برآمدن حاجت قلبی و رفع حاجات ان شاء الله 

10-در آرزوی مادرشدن               ظهورآقاوسلامتی همسروخانوادشون_ 

                                          _وبچه دارشدن همه آرزومندان ان شاء الله 

11-سحرجان                                    قبول باشه ان شاء الله

12-مامان الهام                                 برآمدن حاجات ان شاء الله

13-سمانه جان                                  برآمدن حاجات ان شاء الله

14-مامانی دخمل بلا              به نیت ظهور و سلامتی امام زمان(عج)ان شاء الله

15-مامانی دخمل بلا              به نیت ظهور و سلامتی امام زمان(عج)ان شاء الله

16-ترنم جان                                  ظهور آقا امام زمان (عج) ان شاء الله

17-مامان مهدی کوچولو                           قبول باشه ان شاء الله

18-سیندرلا                                          برآمدن حاجات ان شاء الله

19-فیروزه جان                                    قبول باشه ان شاء الله

20-مریم(مامان ثناجون)                  سلامتی آقاامام زمان و خانوادشون

                                                    وبرآمدن حاجات ان شاء الله

21-مامی جون جونی                         قبول باشه ان شاء الله

22-محمدرهام و مامان سمیه              قبول باشه ان شاء الله

23-مامان بهراد                                  قبول باشه ان شاء الله

24-فریبا                                           قبول باشه ان شاء الله  

25-فریبا                سلامتی همسرم و داشتن فرزندان سالم و صالح ان شاء الله

26-مامان هلیا جون                         برآمدن حاجات ان شاء الله

27-مامان محمدحسین                  به نیت خانه دار شدن ان شاء الله

28-مامان محمدحسین                      قبول باشه ان شاء الله

29-مامان و آق بابا                             قبول باشه ان شاء الله                       

30-غزاله                                         قبول باشه ان شاء الله

پسندها (7)

نظرات (34)

غزاله
19 خرداد 93 2:55
عزیزم اگه جز سی انتخاب نشده میخونم....
مامانی
پاسخ
باشه عزیزم ثبتش میکنم
مامان کیانا و صدرا
19 خرداد 93 8:35
سلام خانمی...بفرمایید خصوصی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از پیامت.ان شاء الله حاجت روا بشی.ممنونم دوستم از حضورت شاد باشی و سرافراز
زهرا
19 خرداد 93 10:26
سلام عزیزم.روزمون هم مبارک قبول باشه من جزء7 رو می خونم. واسه منم خیلی دعا کنید.
مامانی
پاسخ
سلام خانومی روزت مبارک قبول حق.چشم ثبتش میکنم.محتاجیم عزیزم.ان شاء الله حاجت رواشی
راضیه
19 خرداد 93 12:23
سلام دوستم ممنون ازلطفت یک جزء هم لطفا برا من ثبت کن جهت برآورده شدن حاجت قلبی انشالله و رفع مشکلات
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.به روی چشم ان شائ الله حاجت رواش ی التماس دعا
پرتو
19 خرداد 93 13:22
شرمنده عزیزم نمیدونستم این دومیشه وقتی پیام برات گذاشتم رفتم پائین و دیدم اسمم و نوشتی بازم عذررررررررررررررر
مامانی
پاسخ
زینب
19 خرداد 93 14:21
ان شاءالله جزء 5 را می خونم.
مامانی
پاسخ
قبول باشه عزیزم التماس دعا
مامان محمدمهدی
19 خرداد 93 15:43
سلام عزیزم.انشاالله همه حاجت روا شین دوستان.من جز 6رو میخونم خانمی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ان شاء الله.به روی چشم یادداشت میکنم
مامان و اق بابا
19 خرداد 93 16:07
من جز 29
مامانی
پاسخ
قبول باشه ان شاء الله
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 خرداد 93 16:31
سلام فریبا جون گل و نازنینم خدارو شکر که خدا بهت توفیق داده و داری دومین ختم قرآن رو هم میزاری عزیز دلم . قبول باشه . فدات بشم دوست خوب و مهربونم . مراقب خودت باش .
مامانی
پاسخ
سلام خانوم گل واقعا خداروشکر.ممنون عزیزم.قبول حق خدانکنه.دوستت دارم
sahar
19 خرداد 93 17:11
سلام جز 6 مال من با اجازتون
مامانی
پاسخ
سلام.عزیزم قبل از شما جزء6 رزرو شده بود با اجازت بنده جزء 11 رو برات یادداشت کردم
درآرزوی مادرشدن
19 خرداد 93 18:09
منم جز10 برای ظهوراقامون وسلامتی همسرم وخانواده ام وبچه دار شدن کسایی که مامان وبابا نشدن
مامانی
پاسخ
قبول باشه ان شاء الله بزودی حاجت رواشی
مامانی دخمل بلا
19 خرداد 93 20:13
سلام فریبا جون گل و نازنینم عزیز دلم بابایی دخمل بلا هم توی این ختم دوم میخواد مشارکت داشته باشه و جزء 14 و 15 رو انتخاب کرده , به نیت سلامتی و فرج آقا امام زمان علیه السلام . قبول حق باشه این کار نیک و پسندیده .
مامانی
پاسخ
سلام خانوم گل ان شاء الله حاجت رواشن.عزیزم من این دوجزء رو بنام خود شما ثبت میکنم ممنونم از حضورتون.یا علی التماس دعا
مامان الی(الهام)
20 خرداد 93 8:42
سلام عزیز....منم شریک کن...کدوم جزو رو بردارم؟ حاجت دارم دعا کنین....
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.به روی چشم.جزء 12 رو برای شما ثبت کردم.ان شاء الله حاجت روا شید التماس دعا
ترنم
20 خرداد 93 10:21
سلام عزیزم ببخشید من یه چند وقتی نبودم و از ختم قران خبری نداشتم ولی خدارو شکر دومین ختم قران رو گذاشتی ان شاالله توفیق بشه در اون شرکت کنم جز 16 رو لطفا برای من ثبت کن خانومی به امید و آرزوی ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف یک پر از پرپرواز کم است یازده بار شمردیم باز یکی کم است این همه آب که جاریست نه اقیانوس است عرق شرم زمین است که سرباز کم است
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.خواهش میکنم.ان شاء الله قبول باشه عزیزم به روی چشم ثبتش کردم.ان شاء الله ممنون از حضورت عزیزم.التماس دعا
مامان مینا منتظر
20 خرداد 93 11:40
سلام عزیزززززززم خوبی جز 13 رو واسه دوستم سمانه بزار لطفاً -- به نیت برآورده شدن همه حاجت هاش مررررررررررررررررسی فریبا جوووووووووون
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.ممنونم.به روی چشم ان شائ الله حاجت روا شن.التماس دعا دوست خوبم
مامان مهدی کوچولو
20 خرداد 93 12:17
سلام عزیزم ممنون که بهم خبر دادی لطفا یک جزء را برای من بزارید فقط بهم خبر بدید ممنون
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.جزء 17 به شما تعلق داره تن شاء الله حاجت رواشید التماس دعا
سیندرلا
20 خرداد 93 13:20
سلام خانمی ، تو این جزء های باقی مونده هر کدوم که خودت خواستی هم برا من بذار، ایشالا همه حاجت روا شن و من حقیر هم همینطور
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.به روی چشم جزء 18 به شما تعلق گرفت.ان شاء الله حاجت روا شی گلم التماس دعا
مامان محمدحسین
20 خرداد 93 14:21
اگه جزء 28 انتخاب نشده برای من بذارین و اگه انتخاب شده هر جزئی که دوست دارین ... فقط تو وبم اطلاع بدین... ممنون
مامانی
پاسخ
ثبتش کردم عزیزم
مامان محمدحسین
20 خرداد 93 14:22
یکی جزء هم برای خانه دار شدنمون می خونم....
مامانی
پاسخ
به روی چشم ان شاء الله بزودی صاحب خونه شید
مامان محمدحسین
20 خرداد 93 14:22
بی زحمت سریع خبرم کنین که زودتر خونده بشه... بوووووووووس
مامانی
پاسخ
چشم میام پیشت خانومی
مریم (مامان ثنا جون)
20 خرداد 93 15:18
سلام عزیزم من جز 20 را می خونم قبول باشه انشاالله سلامتی خانوادم و امام زمان براورده شدن حاجات همگی
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.خداقبول کنه ان شاء الله حاجت رواشی.التماس دعا
مامان فیروزه
20 خرداد 93 15:26
فریبا جونم منم شریک کن کدوم جز رو بردارم
مامانی
پاسخ
الان میام پیشت عزیزم
مامان هلیا جون
20 خرداد 93 15:55
سلام .وبلاگ خوبی دارید. من میخواستم شما را لینک کنم. اگه اجازه بدید. میشه جز 26 را بخوانم. الهی که همه حاجت روا شن. التماس دعا
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.لطف دارید.ممنونم با کمال میل بنده هم شمارو با افتخار لینک کردم بله حتما.ان شاء الله.محتاجیم بدعا عزیزم
مامانی دخمل بلا
20 خرداد 93 17:30
آرزو بکن ........ گوشهای خدا پر از آرزوست , و دستهایش پر از معجزه ......
مامانی
پاسخ
مامی جون جونی
20 خرداد 93 18:12
سلام عزیزم وبتون عالیه.. ممنو بابت دعوتتوون ختم قران فکرکنم متاسفانه تموم شد نههه؟؟ بازم خبرم کنیدمنم میخونم راستی لینکتون کردم شماهم دوست داشتیدلینکم کنید
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم.لطف دارید.نه عزیزم.جزء 21 به شما تعلق گرفت لینک شدید با افتخار
سجاد
20 خرداد 93 19:21
خدا قبول کنه
مامانی
پاسخ
ان شاء الله
محمدرهام ومامان سمانه
20 خرداد 93 20:17
سلام ممنون که به من افتخار دادید وبهمون سرزدید منم هستم جز چند رو بخونم عزیزم منتظر خبرت هستم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.خواهش میکنم هرتعداد جزء که دوست دارید البته فقط سه جزء دیگه مونده
مامان بهراد
20 خرداد 93 23:46
وای عزیزم ممنون که من رو به دبلاگت و به ختم قرآن دعوت کردی. جزء 23 رو انشا الله میخونم
مامانی
پاسخ
قربونت برم.ان شائ الله.التماس دعا عزیزم
˙·٠•●♥مامانِ فسقل♥●•٠·˙
21 خرداد 93 0:03
عزیزم نظرت قبول واسه من جز22 رو بزار واسه سالم به دنیا اومدن فسقلم و بالا رفتن جفت....
مامانی
پاسخ
فدات شم.عزیزم این دومین ختم قرآنه.شما ختم قرآن اول شرکت کردی ان شاء الله حاجت رواشی.مراقب خودت باش عزیزم.ان شاء الله همه چیز بخوشی پیش بره
راضیه
21 خرداد 93 0:49
دوست گلم دستت درد نکنه اجرت با مهدی صاحب الزمان ایشالله هرچی زودتر به حاجتت برسی التماس دعای فراوون
مامانی
پاسخ
زنده باشی عزیزم.ان شائ الله ان شاء الله شمام حاجت رواشی و همینطور همه حاجت مندا.محتاجیم بدعا عزیزم
محمدرهام ومامان سمانه
21 خرداد 93 10:48
سلام بسیار عالی من انشالله جز 23رو میخونم. ممنون از زحماتت
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم جزء 22 سهم شماست نه 23.ان شائ الله حاجت رواشی.التماس دعا
محمدرهام ومامان سمانه
21 خرداد 93 11:13
هههههههه عجب داستانی شده ها به روی چشم جز 22رو میخونم درضمن دوست جون اسم من سمانه س
مامانی
پاسخ
مامان گلشن
22 خرداد 93 20:40
سلام مراسم ختم به این سبک بسیار زیبا ست.به امید خدا وداشتن محبت اهل بیت حاجات همه ی مسلمین قبول درگاه رب کریم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.ان شائ الله
مامان ستاره
3 تیر 93 14:35
من نتم قطع بود دیر رسیدم .... انشاالله ختم سوم
مامانی
پاسخ
ان شاء الله