ღ چشمان ما در انتظار توستღ

قبول باشه

1393/3/21 0:33
نویسنده : مامانی
916 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به همه دوستای گلم

خداروشکر ختم قرآن دوم هم کامل شد به لطف خدا و همت همه شما

دوستای خوبم

ان شاء الله خداقبول کنه و همگی حاجت رواشید 

درضمن خانومی به نام نیلوفر التماس دعای مخصوص داره تو این شبای عزیز

دعا کنید که این دوست خوبمون بزودی مادر بشه ان شاء الله

عرضی دیگه ای نیست بجز التماس دعا از تک تک شما خوبان

یاعلی مدد

فواصل للمواضيع فواصل بسمله السلام الختام فواصل منتصف الموضوع

پسندها (8)

نظرات (10)

مهسا خانوم
21 خرداد 93 13:40
سلام.من دیر رسیدمممممممممم قبول باشه التماس دعا
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ناراحت نباش لایق باشم واست دعا میکنم آبجی کوچیکه محتاجیم عزیزم
مهسا خانوم
21 خرداد 93 14:39
سلام.مرررررررررسی خواهر راستی من نمیتونم پست های رمز دارتون رو بخونم؟؟؟؟؟ رمز رو که میزنم باز میشه ولی فوری بسته میشه راستی اپم خوشحال میشم سری به من بزنین دیگه ختم قران ندارین؟
مامانی
پاسخ
سلام گلم.فدای تو.والا تا حالا کسی همچین چیزی رو نگفته چشم میام عزیزم.ان شاء الله بعدا شاید بزارم ولی درحال حاضر نه تو دلت هنوز خیلی پاکه عزیزم.واسه ماها دعاکن
مهسا خانوم
21 خرداد 93 22:28
سلام.خاله فریبا عاشق اسمتونم.خیلی به دل میشینه مثل خودتون ممنونم تعریف پررنگی بود همچنین راستی میشه به شما بگم خاله.اخه نمیدونم چند سالتونه که گفتم خواهر.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.قربونت برم لطف داری آره چرا نشه.اتفاقا من یه خواهرزاده دارم به سن و سال شما.خوشحالم میشم من 25 سالمه عزیزم
مامانی دخمل بلا
21 خرداد 93 22:40
جهت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد , نگهم خواب ندارد , قلمم گوشه ی دفتر , غزل ناب ندارد , همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق دیوانه دلسوخته ارباب ندارد ؟ تو کجایی ؟ شده ام باز هوایی , چه شود جمعه ی این هفته بیایی ؟ به جمالت… به جلالت… دل ما را بربایی…
مامانی
پاسخ
اللهم عجل لولیک الفرج. خانومی عیدت میارک.شما که نزدیکین به جمکران التماس دعای مخصوص
هستی شاد
22 خرداد 93 0:07
گر قسمتم شود که تماشا کنم تو را ای نور دیده!جان ودل اهدا کنم تو را این دیده نیست قابل دیدار روی تو چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را تو در میان جمعی ومن در تفکرم کاندر کجا برآیم وپیدا کنم تورا هر صبح جمعه ندبه کنان در دعای صبح ازکردگار خویش تمنا کنم تو را یابن الحسن!اگرچه نهانی از چشم من در عالم خیال،هویدا کنم تو را عیدت مبارک
مامانی
پاسخ
اللهم عجل لولیک الفرج.ممنون عزیزم بابت متن زیبات عیدت مبارک
marzi
22 خرداد 93 10:12
فریبا جون ممنون که باعث این کار خیر شدی. ایشاالله بزودی حاجت روا بشی گلم.
مامانی
پاسخ
فدای تو عزیزم.ان شاء الله.الهی که بزودی خودتم حاجت رواشی گلم ان شائ الله
مهسا خانوم
22 خرداد 93 10:24
سلام.مررررررررررررررسی که وبم اومدین وبا نظر ها ی زیباتون کلی قشنگش کردین خاله فریبا جون. بوووووووووووووس
مامانی
پاسخ
سلام.فدای تو.
مامان
22 خرداد 93 10:29
شعبان شد و پيک عشق از راه آمد عطر نفس بقيه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسين يک ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد عید مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
عید شما هم مبارک خانومی.ممنون از لطفت
مامانی و بابایی دخمل بلا
22 خرداد 93 18:54
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج......... دوست نازنینم عید بزرگ نیمه شعبان , ولادت مولایمان حضرت مهدی , صاحب الزمان رو بهت تبریک و تهنیت میگم , انشاالله از منتظران واقعی و از دوستداران واقعی اون حضرت باشیم .
مامانی
پاسخ
عزیزم منم به سهم خودم این عید بزرگ رو بهت تبریک میگم.ان شاء الله عزیزم ان شاء الله
راضیه
24 خرداد 93 22:56
سلام خیلی ممنون دوست عزیزم به خاطر این کار خیر و ختم قرآنی که آغاز کردی ایشالله که از همه قبول باشه وهمه تو همین ماه عزیز حاجت روا بشد التماس دعا
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.ان شاء الله.الهی بزودی حاجت رواشی