ღ چشمان ما در انتظار توستღ

میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مبارکباد

1393/3/22 19:37
نویسنده : مامانی
774 بازدید
اشتراک گذاری

بخوان دعای فرج را، دعا اثر دارد
دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب
که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد

بخوان دعای فرج را و ناامید مباش    
بهشت پاک اجابت، هزار در دارد

بخوان دعای فرج را که صبح نزدیک است
خدای را، شب یلدای غم سحر دارد

بخوان دعای فرج را به شوق روز وصال    
مسافر دل ما، نیت سفر دارد

بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا
ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد

بخوان دعای فرج را که دست مهر خدا
حجاب غیبت از آن روی ماه بر دارد

دعای فرج

التماس دعا

 
پسندها (6)

نظرات (14)

میلاد اهورا
22 خرداد 93 20:25
سلام فروش ویژه محصولات مخصوص کودکان از طریق لینک زیر http://www.deriksaz.ir/?rgm=MILADAHORA&p_id=727 موفق باشید
مهسا خانوم
22 خرداد 93 20:29
سلا.خاله جون مبااااااااااااارک من برای قران هر جزای که باشه حاضرم. فقط اگه میشه ازش بپرسین بگین چند جز مونده تا به بقیه بگم.شایدم همشو خوندم البته اگه کم مونده
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.میام وبلاگت آدرسشو بهت میدم
marzi
23 خرداد 93 7:48
سلام. عیدت مبارک. من نذرم رو در حرم امام رضا(ع) ادا کردم. ایشاالله که خدا قبول کنه.
مامانی
پاسخ
سلام مرضیه جان.واااااای خوشا بسعادتت عزیزم.ان شاء الله حاجت رواشی
مهسا خانوم
23 خرداد 93 11:19
سلام.من رفتم که بهش بگم ولی سر در نیاوردم که تووی وبش نظر بدم چیکار کنم؟؟؟ اخه کمتر پیش میاد برم وتوی سایت نظر بدم کارم وبلاگیه. اون 9 جز رو من میخونم بهش بگین لطفا
مامانی
پاسخ
سلام .عزیزم من رفتم و بهش پیام دادم.مابقی جزء هارو خودش میخونه فقط جزء های 25 و 26 رو من واسه شما و مامان گلت برداشتم و بهشم گفتم همین امروز لطفا بخونین.ان شاء الله حاجت رواشید.التماس دعا
مهسا خانوم
23 خرداد 93 21:53
___♥♥♥سلام دوســـت عزيز __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم راستی جز ها خونده شد
مامانی
پاسخ
سلام ممنونم باشه میام گلم
مهسا خانوم
24 خرداد 93 1:18
خاله فریبا جز ها رو خونیدیمممم.مرسی از این که این افتخار رو به من دادین
مامانی
پاسخ
فدای تو
مامانی دخمل بلا
24 خرداد 93 1:29
عید بزرگ نیمه شعبان مبارکککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن فرمایید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
مامانی
پاسخ
مهسا خانوم
24 خرداد 93 10:42
سلام خاله جونم این ادرس دومین وبلاگمه .لطفا لینکم کنین شما لینکی.الان دو تا وب دارم که هردو فعاله.لطفا سر بزنین واگه لینکم کردین باااسم چادرم عشقم حجابم لینکم کنین
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.باشه خاله جون
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 14:38
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.عیدشمام مبارک.به روی چشم.ممنونم
مامی 93
24 خرداد 93 21:01
سلام با عنایت پروردگار و کرم و بخشش ائمه من حاجت قلبیمو گرفتم خدا خیلی سوپرایزم کرد بطوری که اصلا باور نمی کنم میتونین سوپرایزمو تو وبلاگم بخونین ممنون ان شاالله شما هم هر چی از خدا میخاین بهتون بده الهی امین
مامانی
پاسخ
سلام خانومی خداروصدهزار مرتبه شکر.ان شاء الله خدا بهت ببخشه نی نی نازتو ممنون از دعای قشنگت مهربونم.التماس دعا
مهی
25 خرداد 93 2:20
سلام گلم اگه ختم قران گذاشتی حتما خبرم کن. ممنووووووووووووون
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.به روی چشم.اما کاش آدرست رو برام میزاشتی
مهسا خانوم
25 خرداد 93 14:30
سلام.اپممممممممم هردو وب
مامانی
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
26 خرداد 93 11:13
سلام فریبا جون گل و مهربونم کم پیدایی عزیز دلم ؟ کجایی؟ خوبی ؟ امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی دوست نازنینم . دوستت دارمممممممممم.
مامانی
پاسخ
سلام خانومی مهربون قربونت برم.آخه حرفی واسه گفتن ندارم.اما میام ازتون خبر میگیرم فدات.شمام همینطور .دوستتون دارم.از طرف من دختر نازتو ببوس
دختر ساکت
29 خرداد 93 20:40
همه چیز آرام است دل من استثناست . . . سلام عزیزم مرسی از حضور قشنگت
مامانی
پاسخ