ღ چشمان ما در انتظار توستღ

به امید دیدار

1393/3/26 11:26
نویسنده : مامانی
763 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه شما خوبان

انقد از پست های تکراری بدم میاد که خدا میدونه.همش باید از دلتنگی حرف بزنمو و این که نی نی گلم منتظرتم و ....منم که ماشاالله همش تکراری شده

بگذریم.خداروشکر 2 تا دیگه از دوستای خوبم به جمع مامانای نی نی وبلاگی اضافه شدن

از همین جا به زهراجان(ترنم عشق) و مامی 93 تبریک میگم

ان شاء الله دوران بارداری خوبی داشته باشین و بخوشی و سلامتی نی نی هاتون بیان به آغوشتون

عجب برکتی داشت این ماه شعبان.از باقی روزهای شعبان نهایت استفاده رو ببرین و من و تمام بچه های منتظر هم از دعای خیرتون فراموش نکنید

واقعیتش یه مدتی نیستم معلوم نیست تا کی.آخه حرفی برای گفتن ندارم

واسه همین از همین الان نزدیک شدن به ماه خیر و برکت ،ماه میهمانی خدا،ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم

برای هتون آرزوی سعادت و خوشبختی و عاقبت بخیری دارم

به امید دیدار

 

پسندها (8)

نظرات (27)

نوشین
26 خرداد 93 11:37
__████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████
مامانی و بابایی دخمل بلا
26 خرداد 93 13:19
سلام فریبا جون گل و نازنین و مهربونم خوبی گلم ؟ منم نزدک شدن به ماه پر خیر و برکت رمضان رو بهت تبریک میگم . امیدوارم از این ماه استفاده لازم رو ببریم . عزیز دلم من قبول ندارم که حرفی برای گفتن نداری ؟ یادت نیست همین چند روز پیش چه ختم قشنگی گذاشتی تو وبلاگت ؟ همین یعنی این که خدا بهت نظر داره و لیاقت چنین حرکتهای زیبایی رو بهت داده , مطمئن باش هیچ وقت نه حرفهات و نه احساساتت تکراری نیست , و تا اینجا هم نشون دادی که همیشه هم میتونی پستهای جذاب و با معنی و جالبی بزاری گلم . ما آدمها اونقدر توانایی داریم که همیشه حرفی برای گفتن داشته باشیم اگه بخواهیم . گل خوبم من که به شخصه وبلاگت رو دوست دارم و همیشه منتظر پستهای جذاب و زیبا و احساسات پاکت هستم . ما رو تنهااااااااااااااااا نزار عزیز دلمممممممممم . وقتی خودت میبینی که دوستامون بعد از چندین سال انتظار خدا بهشون نظر میکنه و هدیشون رو میفرسته پس باید امید توی قلبت و باورت صدچندان بشه که خدا توی این تاخیر مصلحتی دونسته و هدیه تو هم در راهه , فقط باید کمی صبورتر باشی عزیز دلم . بهترینننننننننننن در راهه برات . من که دلم روشنه عزیزم . انشاالله که به زودی روزی برسه که بیام وبلاگت و شاهد خبرای خوبببببببببببببب خوببببببببببببببببب باشم . دوستت دارم مهربونم. توکل و امیدت به خود خدا باشه گلم . میبوسمت .
marzi
26 خرداد 93 14:27
فریبا جون سلام. اگه میخوای یه مدت نباشی ایراد نداره. ولی حداقل چند وقت یه بار بیا و از حالت بگو. بگو بدونیم در چه حال و احوالی هستی. بعد هم لازم نیست تو وبلاگ همش از انتظار نی نی بگی. میتونی از اتفاقات خوب و خوش و خدای ناکرده ناخوش زندگی بگی. پس یادت نره هی بهمون سر بزنیاااااااااااااااااااااااااااا. بااااااااااااااااش!!!!!!!!!!
فریبا
26 خرداد 93 17:36
فریبا یادته منم میخواستم ی مدت نباشم گفتی نمیشه باید بیایی منم میگم نمیشه باید بیایی و بنویسی انشالاه همین نوشته ها کمکت میکنه نبینم از رفتن بگی من منتظر پستاتمممممممممممممم دوست دارم
اردیبهشت
26 خرداد 93 18:47
فریبا جون شما یه سال از من بزرگتری...منم میلاد امام رضا(ع) سال 89 عروسیم بود ومنم مثل تو منتظرم....چقدر خوشحال شدم نوشتی بچه ها مامان شدن...انشاالله نوبت خودت برسه خواهری....
مهسا خانوم
26 خرداد 93 21:01
سلام خاله جونم. قالب جدیدت مبارک. پست قشنگی بود. ولی ادمیان همیشه برای حرف زدن مطلب دارند خاله جون.بایداپ کنی.حتما حتما. اتفاقا پستات واقعا قشنگه.مخصوصا ختم قران ها اپم دوتا وبی
مامان کیانا و صدرا
27 خرداد 93 18:30
و اما فریبایی خانم من به مامان ریحان هم دقیقا در پستی که قبل ازبارداریش نوشته بود و از همین تکرار حرف زده بود،اینو گفتم که درسته زندگی تکرار مکرراته ولی همه ی تکرارهاش شبیه هم نیستپس عزیزم دوست داری یه مدتی استراحت کن و وب گردی نکن ولی ما رو بی خبر هم نذاردوستت دارم و امیدوارم زود زود تو دختر عجول خانم به نی نی جونی برسی
پريا
27 خرداد 93 20:01
سلام فريبا جان انشا اله كه حاجتت رو در اين ماه عزيز ميگيري من به ختم قران نرسيدم ولي اگه تو اين روزها يه جا دلت شكست براي من و اين سه تا جوجه منم دعا كن ما هم براي تو دعا ميكنيم هر جا هستي سلامت باشي و به ارزوهات برسي
مامان
28 خرداد 93 8:27
سلام عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی ؟ خانومی خوبی؟ چه خبرها؟
مامانی دخمل بلا
28 خرداد 93 13:04
سلام فریبا جون گل و مهربونم خیلی از دستت ناراحتممممممممممم که گذاشتی و رفتی . من به وبلاگت و حضور خودت عادت کرده بودم , دوستم شده بودی , همینطوری میزاری و میری ؟ از خدا میخوام زودتر حاجتت رو بگیری عزیزم . دلم برات تنگ شده بود . مراقب خودت باش. دوستت دارم و میبوسمت .
ترنم
28 خرداد 93 15:38
سلام فریبای دوسداشتنی من امیدوارم حالت خوب یاشه چرا فکر میکنی پستات تکراری شده ؟؟ اصلا اینطوری نیست ما تازه باهم آشنا شده بودیم و به حضورت عادت کردم لطفا برگرد عزیزدلم منم منتظر معجزه خداهستم...هرماه که متوجه میشم باردار نشدم اولش ناراحت میشم اما بعدش خدارو شکر میکنم میگم حتما حکمتی در کار بود میگم لابد اگه این ماه نی نی میومد شاید سالم نبود وشاید ...به هر حال به خود خدا سپردم که هر وقت خودش صلاح دونست بیاد ...من به خدا خوشبینم و امیدوارم اگه منو لایق بدونه فرزند سالم و صالح بهم بده ...اگه هم نداد اشکال نداره لابد حکمتی توکاره ...بهر حال خدا جباره و جبران میکنه این دنیا موقتیه و زندگی جاودانه در اون دنیاست. عزیز دلم دوباره بیا و شروع کن به نوشتن و البته خودتو خیلی درگیر انتظار نکن بیاو از خاطراتت بنویس منتظر حضورت هستم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و به حاجتت برسی دوستت دارممممممممم
مامان ریحان
29 خرداد 93 21:12
سلام فریبای مهربون یادته منم گفتم خسته ام! از خدا میخوام تو هم با تهوع صبحگاهی خستگیت برطرف بشه امیدتو ازدست نده گلم توکلت برخدا باشه ان شالله تو این ماههای پربرکت نی نی عزیزت میاد تو دلت
مامان
31 خرداد 93 12:41
عزیزم بیا و بما سر بزن گلم
بــــــــــــاران
31 خرداد 93 13:39
سلام فریبا جون من اون روز که قرار بود ختم قرآن داشته باشیم و منم جز 30 رو بخونیم بخاطر چیزایی که پیش اومد نتونستم ومدیون 29 نفر شدم وحالا نمیدونم چطور جبران کنم حتی اگر شده کامنتم رو پست کن تا من از همه بخاطر کم کاریم معذرت بخوام نشد تایه جاهایی هم خوندم وبعد نشد امیدوارم همه دوستات حالمو درک کنند وحلالم کنند وببخشنم
بــــــــــــاران
1 تیر 93 9:37
فریبا جون ادم نیست تا کجا خوندم وفک کردم خب تا غروب میخونمش واگرنه زودتر میگفتم چشم اگر الان قابل قبوله من روز جمعه میخونم بازم ببخشید
مامان
1 تیر 93 11:25
سلام گلم یعنی دیگه نمیای؟
MaHnA
2 تیر 93 11:43
ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ دلــتـــنـــگــی پـــــیـــچـــیــده نــــیـــســـتـــــ . . . ! یـــــکــــ دل . . . ! یـــــکـــ آســـمــــان یـــــکــــ بــــغـــض و آرزو هــــای تــــــرکـــــ خـــــورده بـــــه هــــمــــیــــن ســادگــــی . ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ آپـــــــــم
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:27
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم به جای اینکه با مشت به دهانم بزند با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید میدانم جز من کسی نداری !
مامان راضیه
3 تیر 93 2:09
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 20:02
آرامش چیست . . . .؟! نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , ( لحظه هایمان سر شار از بوی خدا )
مهسا خانوم
4 تیر 93 22:10
سلام سلام.اپ گنین دیگههههههههههههه راستی خاله جونم وبلاگت دیر بالا میاد فکر کنم مشکل از قالبشه ولی قالبه فوق العاده اس
سارا بانو
5 تیر 93 2:11
عزیز دلم ... هرجا که هستی زیر سایه امام زمان باشی ... و شاد و سلامت . ایشالا با خبرای خوب برگردی ..
مامان
5 تیر 93 10:50
سلام عزیزم . خوبی خانومی ؟ چه خبرها ؟ خوبید به سلامتی ؟
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 تیر 93 20:29
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...... * امسال روزه می گیری؟ + اگر خدا بخواهد ... * من هم می گیرم , ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟ + همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !
مهسا خانوم
7 تیر 93 16:00
سلام خاله! الان گریه میکنما!!!!!!!!! یعنی دیگه نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟
♥پرنیان♥مامان متین
20 تیر 93 14:42
سلام ...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......* ارادت داریم *....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@
حمیده
29 تیر 93 16:17
سلام فریبا جون من تازه باهات اشنا شدم مطمئن باش این روزاهم به زودی میگذره و چشم باز میکنی میبینی بچه هات دارن جلوت راه میرن وشیطونی میکنن وقتی یادت میافته خنده ات میگیره که چقدر حرص خوردی ... خدا خیلی بزرگه ... خیلی...