ღ چشمان ما در انتظار توستღ

دلخواسته هایتان را آرزو كنید ؛‌میلاد كریم اهل بیت فرا رسیده است

1393/4/21 14:17
نویسنده : مامانی
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر لحظه‏ هایی که تو را آوردند!
سلام بر لب‏های رسول اللّه‏ که میلاد تو را به درگاه پروردگار، سبحه گفت و نام یگانه‏ ات را از دست جبرئیل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد!
سلام بر لبخند سرافراز علی علیه‏ السلام ، که در طلوع تو اتفاق افتاد!
سلام بر تو، امامتِ فردای پس از علی!
سلام بر تو، شباهتِ بی‏شائبه محمدی!
سلام بر اقیانوس کرامت و سخاوتی که از دامان «کوثر» و «ابوتراب» برخاست.

Jodakonandeh-www.shabhayetanhayi.ir (24)

پیامبر اکرم حضرت محمد  (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) در‌شان امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) فرمودند:

«لو كان العقل رجلا لكان الحسن» 

 اگر عقل، خود را به صورت مردی نشان دهد، آن مرد، حسن (علیه‌السلام) است.

Jodakonandeh-www.shabhayetanhayi.ir (24)

امام حسن مجتبی(ع) میفرمایند:

«أَنـَا الضّامِنُ لِمَنْ لَمْ یهْجِسْ فى قَلْبِهِ إِلاَّ الرِّضا أَنْ یدْعُوَ اللّهَ فَیسْتَجابُ لَهُ.»

كسى كه در قلبش جز رضا و خشنودى خدا خطور نكند، چون خدا را بخواند، من ضامن اجابت دعاى او هستم.

Jodakonandeh-www.shabhayetanhayi.ir (24)

میلاد امام مهربانی ها کریم اهل بیت امام حسن مجتبی مبارک

امشب مارو از دعای خیرتون فراموش نکنید

التماس دعا

پسندها (7)

نظرات (14)

marzi
21 تیر 93 16:21
میلاد امام کریم بر شما مبارک.
مامانی
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
21 تیر 93 17:00
سلام فریبا جون گل و مهربونم میلا امام حسن مجتبی رو بهت تبریک میگم . انشاالله هر چی از خدا میخوای به حرمت مظلومیت این امام بزرگ و به کرم ایشون از خدا دریافت کنی عزیزم .
مامانی
پاسخ
سلام زهرای عزیزم.منم تبریک میگم ممنون از دعای قشنگت خانومی.ان شاء الله
مهسا خانوم
22 تیر 93 4:31
میلادشون مبارررررررررررررررررررک
مامانی
پاسخ
مامان کیانا و صدرا
22 تیر 93 10:39
سلام
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت
BT
22 تیر 93 13:49
سلام فریبا جونم ..... این عید و تولد مبارک رو بهت تبریک میگم ....انشالا به حق این روز عزیز و همچنین شبهای عزیزی که پیشرو داریم همه حاجت روا بشیم .... دوستمم تو این روزا و شبهای عزیز منو دخترم رو از دعاهات بی نصیب نزار .....التماس دعای فراوون دارم ازت .
مامانی
پاسخ
سلام بیتای خوبم.منم تبریک میگم عزیزم ان شائ الله.حتما عزیزم.منم التماس دعا دارم ان شاء الله به خوشی و یلامتی بیاد بغلت
دنیا
22 تیر 93 19:14
سلاااااااااااااااااااااااااام بازم عکس جدیـــــــــــــــــــــــــد بیایـــــــــــــــــــــن ببینـــــــــــین بازم مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم
مامانی
پاسخ
سلام حتما
مامانی و بابایی
22 تیر 93 23:44
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی این روز بزرگ و بهت تبریک میگم راستی خیلی التماس دعا دارم خانومی
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.خواهش میکنم.منم همینطور عزیزم.محتاجیم بدعا
دنیا
22 تیر 93 23:48
سلام مرسی که سر زدین مامانی مهربون
مامانی
پاسخ
مهسا خانوم
23 تیر 93 0:14
سلام.قالب جدید خیلی خیلی خوشمل ودلنشینه.
مامانی
پاسخ
قربونت
پرتو
23 تیر 93 14:57
عید بر شما دوست عزیزم مبارکککککککککککککک ، انشاالله که به زودی حاجت روا شی دوستم
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم.عید شما هم مبارک.الهی خودتم بزودی دامنت سبز شه
مامانی و بابایی دخمل بلا
23 تیر 93 15:00
این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای loud out laugh مثلا خواستن بگن که ما خیلی مبتکریم........ اما قهرمانان ایران زمین با ابداع خخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی!! ) نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند !
مامانی
پاسخ
کوکولو
24 تیر 93 14:26
سلام عسسیسم...... خوبی فریبا جون؟
مامانی
پاسخ
سلام عزززززززززززززیزمممنون خانومی.شما خوبی؟؟؟
مهسا خانوم
24 تیر 93 22:01
سلام
مامانی
پاسخ
علیک سلام
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 13:37
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
مامانی
پاسخ
ممنون زهرای خوبم انقد متنت قشنگ بود و بااحساس که نتونستم براحتی از کنارش بگذرم. واسه همین تو پست جدیدم قرارش دادم بازم ممنون از تمام مهربونی هات دوستت دارم دوست باوفای من التماس دعا دارم تو این شبای عزیز