ღ چشمان ما در انتظار توستღ

بهتر از هزار مــــــــــــــــاه

1393/4/25 19:31
نویسنده : مامانی
898 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر  ویژه شبهای  قدر

من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , 

نمیدانم چه میخواهی ، 

ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , 

برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، 

به درگاهش دعا کردم 

و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، 

یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . 
 

چون نامه جرم ما به هم پیچیدند، بردند به دیوان عمل سنجیدند، بیش ازهمگان گناه مابود ولی، ما را به محبت علی(ع)بخشیدند.

تصاویر  ویژه شبهای  قدر

خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.

****************************************************************************

دستهای من دخیل دل پاکت ... 

مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , 

وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت 

التماس دعا

پسندها (6)

نظرات (23)

فهیمه
26 تیر 93 2:43
دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا امشب نه به بهای لیاقت,بلکه به رسم رفاقت اول حلال و بعد هم دعا کن... و خدا کند بدانی چه قدر محتاج است نگاه خسته من بر دعای دستانت .................................................................................... التماس دعا
مامانی
پاسخ
ممنون فهیمه جان.محتاجیم بدعا عزیزم
مامان کیانا و صدرا
26 تیر 93 9:02
عزیزم امیدوارم هر چه زودتر به خواسته قلبیت برسی و سال دیگه همین موقع نی نی جونی بغلت باشه و کلی با هم خوش بگذرونین
مامانی
پاسخ
ممنون مامانی مهربون.ان شاء الله.خدا دختر و چسر گلت رو بهت ببخشه
پريسا
26 تیر 93 11:27
سلام عزيزم طاعات وعبادات شما قبول باشه .وانشاالله كه به همه خواسته هات برسي ودر اين شبهاي عزيز دوستانت رو هم فراموش نكني .
مامانی
پاسخ
سلام پریسا جان ممنون دوستم و همچنین ممنون از دعای زیبات.محتاجیم بدعا عزیزم
مهسا خانوم
26 تیر 93 14:17
سلام خاله جونم.خوبی؟ انشالله که به همه ی خواسته هات برسی.طاعات وعباداتت هم قبول درگاه حق. التماس دعا.دوشت دالم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون شما خوبی؟؟ فدای تو.ان شاء الله محتاجیم بدعا.منم دوست دارم
دنیا
26 تیر 93 21:29
واییـــــــــــــــــــــــــــ بازم عکس جدید نبینی ضرر کردیاااااااااااااا حتما بیا ببین منتظر کامنتای خوشگلت هستم
مامانی
پاسخ
marzi
27 تیر 93 14:20
سلام عزیزم. ایشاالله به حق امشب حاجت روا بشی. منو هم از دعای خیرت فراموش نکن.
مامانی
پاسخ
سلام خانومی ان شاء الله .الهی خودتم بزودی حاجت رواشی محتاجیم بدعا عزیزم
کوکولو
27 تیر 93 17:39
خواهری التماس دعاااااا....... منم از یاد نبر
مامانی
پاسخ
فدای تو محتاجیم عزیزم
♥پرنیان♥مامان متین
28 تیر 93 13:19
سلام خانومی طاعاتتون قبول شهادت مولا علی تسلیت التماس دعا
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.قبول حق منم تسلیت میگم محتاجیم بدعا خانومی
مامانی و بابایی دخمل بلا
29 تیر 93 17:11
سلام فریبا جون گل و نازنینم خوبی فدات بشم ؟ توی این شبها ما رو از دعای خیرت بی نصیب نزاریا عزیزم . دلم برات تنگ شده بود , گفتم بیام پیشت . میبوسمت .
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم فدای شما.شما خوبین مادر دختری محتاجیم بدعا عزیزم.قربون دلت
مامان فرشته
29 تیر 93 17:40
سلام عزیزم.طاعات وعباداتت مقبول درگاه حق انشالله. توی این شبای عزیز محتاجیم به دعا.ماروهم فراموش نکنین لطفا. ببخش بابت تاخیرم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.و همچنین محتاجیم بدعا عزیزم. خواهش میکنم
یلدا
30 تیر 93 16:29
سلام وبلاگ خوبی دارید... التماس دعا...
مامانی
پاسخ
ممنون از لطفتون محتاجیم عزیزم
بــــــــــــاران
31 تیر 93 11:09
دلگیـــر " نبــاش! دلـــت کــه " گیـــــر " بــاشـد؛ رهـــا نمـی شــوی.....! یــادت بــاشد : "خــداونـــد" ، بنــدگان خـود را؛ بـــا آنچــه بـــدان " دل بستـه " انــد مـــی آزمـــاید...
مامانی
پاسخ
ممنون از متن زیبات عزیزم
مهسا خانوم
31 تیر 93 12:55
مامانی
پاسخ
مریم
3 مرداد 93 0:31
سلام فریبا خانوم بسیار وبلاگ زیبایی دارید طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از لطفتون عزیزم ان شاء الله.ممنون از حضورتون
مهسا خانوم
3 مرداد 93 15:54
خاله وب حجابم برو لطفا
مامانی
پاسخ
مهسا خانوم
3 مرداد 93 23:04
اپم
مامانی
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
4 مرداد 93 11:18
سلام فریبا جون گل و مهربون و نازنین خودمممممم خوبی فدات شم ؟ سلامتی ؟ عزیز دلم همیشه به یادتم , خیلی برام عزیزی , ممنون به یادمون بودی و اومدی و جویای حالمون بودی . خیلی خوشحالم کردییییییییییی . ممنونممممممممم . دوستت دارم و میبوسمت .
مامانی
پاسخ
سلام مهربونم.فدای تو خیلی بهم لطف دارین.ممنون از مهربونیتون منم خیلی دوستتون دارم.
مامی سارا
5 مرداد 93 12:37
فریبا جون نماز و روضه هات قبول باشه عکسای جدید ارشا جونی رو گذاشتم بیا پیشمون
مامانی
پاسخ
همینطور عزیزم حتما خانومی
مامانی
5 مرداد 93 13:37
سلام عزیزم .وبلاگت زیباست .امیدوارم رودزود به ارزوت برسی.برامنم دعاکن.....
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.لطف دارین.ان شاء الله.الهی شمام بزودی حاجت رواشی.محتاجیم عزیزم
مامانی و بابایی دخمل بلا
6 مرداد 93 11:37
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین..... خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر...... خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت........ خداحافظ ماه شب های نورانی قدر......... ----------------------------------------------------------- عید صیام آمد و ماه صیام رفت لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد گرد غم گناه ز جان عوام رفت ..... ( عید فطر مبارک )
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.عیدتون مبارک
مهسا خانوم
6 مرداد 93 15:02
سلام خاله اپم.
مامانی
پاسخ
اومدم خاله
مهسا خانوم
6 مرداد 93 19:17
سلام.خاله خیلی وقته از من یادی نمیکنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی
پاسخ
میام عزیزم.چشم
نی نی نیومده
25 مرداد 93 0:44
سلام خواهری.برای ما هم دعا کن...به وب من هم یه سری بزن....
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.محتاجیم بدعا عزیزم.به روی چشم