ღ چشمان ما در انتظار توستღ

نظرات (12)

مهسا خانوم
6 مرداد 93 21:16
سلام.خاله جون عیدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک راستی خبری از من نمیگیری چند وقته؟کامنت هامم که تایید نمیکنی! خبریه عایا؟؟؟؟؟؟؟دلگیری هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.عید شمام مبارک ببخشید چند روزه اصلا حالم خوش نبود.کامنتارو میدیدم اما اصلا نمیتونستم زیاد پشت سیستم بشینم نه قربونت چه دلگیری؟؟؟؟؟
فاطمه
6 مرداد 93 22:02
وب زیبا داری خوشحال میشم پیش منم بیای تبادل لینکم میکنیم اگه دوست داری من منتظرتم نظریادتون نره
مامانی
پاسخ
ممنون از لطفتون.حتما عزیزم
مهسا خانوم
6 مرداد 93 23:23
سلام.خوووووووووووووووووب خداروشکر که دلگیر نیستین اخه ی لحظه گفتم حتما ازدستم دلگیری خاله
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.نه بابا چه دلگیری گلم فقط یه نمه تنبل شدم
مهسا خانوم
6 مرداد 93 23:29
هلوهلو.های های هیچ گاه دلگیر نباش . . . . . . . . . خوب دیگه همین. . . . . . .سخنی گهربار از مهساجووووووووووووونت . . . . . . . . .تحویل بگیر . . . . . . .چیه؟؟؟چرابرو بر منو نگاه میکنی؟؟؟؟ . . . . . . . . .ادامه نداره . . . . . . . .نیا پایین . . . . . . .گفتم نیا . . . . . . . .خیلی خوب تقصیر خودت بود من که گفتم نیا.حالا باس بیای وبم وی نظر بدی . . . . . . . .وا بازم که ایستادی ؟؟؟؟؟ . . . . . . . . . . .اونجوری هم منو نگاه نکن. . . . . . . .بدو بیادیگههه . . . . . . . . .عیدت هم مبارک . . . . . . . .بوس بوس ماچ ماچ
مامانی
پاسخ
خخخخخخ
فریبا
7 مرداد 93 11:50
عزیزمممممممممممممممممم عیدت مبارک بالاخره صفحه باز شد چند روز بود نمیتونستم بیام وبت خوبی فریبا کم پیدا شدی
مامانی
پاسخ
فداااااااااااااااااااااااااای تو عید تو هم مبارک مامان خانومی جدیچه کنیم خبرا دست شماست مامان آلوچه کوچولو
مامان کیانا و صدرا
7 مرداد 93 23:04
سلام عزیزم.عیدت مبارک گلم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.عید شما هم میارک
مــــامــــانی بـــــاذوق
9 مرداد 93 15:57
عیدت مبارک عزیزکم
مامانی
پاسخ
عید شمام مبارک دوستم
مامان راضیه
11 مرداد 93 23:52
مامانی
پاسخ
مهسا خانوم
12 مرداد 93 20:39
مامانی
پاسخ
مهسا خانوم
13 مرداد 93 22:28
دلم تنگ شده برات خاله ی تنبل من.کوجایی؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
خدا نکشتت دختر تو هم فهمیدی من تنبلم
مهسا خانوم
14 مرداد 93 1:34
اهااااااااااااااااان.بالاخره تنبل خان اغراق کرد.بابادلم تنگ میشه براااااااات.فکر دل تنگ ماراهم بکن. یک موقع دیدی منم مثل زلیخا کور پیر شدم .بعد جواب این جوانی منو چی میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
مامان ریحان
14 مرداد 93 10:29
عیدت با تاخیر مبارک فریبا جون
مامانی
پاسخ
فدای تو عزیزم