ღ چشمان ما در انتظار توستღ

منتظرم

1392/9/13 0:07
نویسنده : مامانی
241 بازدید
اشتراک گذاری

دلم می خواد مادر بشم! دلم می خواد احساس
کنم یه موجود کوچولو  در وجودم  رشد  میکنه  و از وجودم تغذیه میکنه و با عشق من بزرگ میشه.

 

 

دلم میخواد در آغوشم بگیرمش .....بفشارمش
....ببوسمش.....ببویمش 

 

دلم می خواد وقتی انگشتاش رو لمس می کنم
یا وقتی می بوسمش تمام وجودم گرم بشه...دلم میخواد توی دلم یه حسی بیاد که هیچ حسی
با اون قابل قیاس نیست

 

دلم می خواد تو بغلم فشارش بدم و با صدای
گریه اش از خواب بپرم و به سختی های مادری غر بزنم!

 

دلم می خواد شبهایی که می ترسه بیاد کنارم
و آروم شه.

 

دلم کودکی میخواد بسیار شبیه به پدرش
.....

 

دلم یه فرشته کوچولوی ناز میخواد

 

دلم میخواد دنبالش بدوم تا کمی غذا بخوره.....دلم
میخواد بخوابونمش و ساعتها کنارش بشینم و نگاهش کنم

 

دلم میخواد ببرمش حمام و بشورمش و اون آب
بازی کنه

 

دلم میخواد باهاش حرف بزنم و اون با چشای
کنجکاوش به من بخنده

 

نمیدونم بلاخره یه روزی قسمت منم میشه یا
نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ولی منتظرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

BT
27 شهریور 92 0:47
منم دلم میخواد ...