ღ چشمان ما در انتظار توستღ

فسقلی من

1392/9/12 23:58
نویسنده : مامانی
176 بازدید
اشتراک گذاری

18.gif

 

 

سلام عزیز مامان.خوبی عزیزکم.الان که دارم این مطلبو واست مینویسم بابایی لالاست.

امروز با خواست خدا ماشین رو تحویل گرفتیم.خداروشکر ماشینه خوبیه.راستشو بخوای عزیزم امروز موقع سوار شدن فقط خودمو تو رویاهام تصور میکردم که تو خوشمل مامان بغلمی و دارم بوس بوست میکنم.ماچخداکنه با همین ماشین از بیمارستان بیاریمتو به همه بگیم این نی نی خوشمل بلا مال ماست

دعا کن گلکم خدا زودتر تورو به ما هدیه بده.بی صبرانه منتظرتم فندقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

کیانوش
7 مهر 92 8:12
سلام و دو صد درود
راستش با دیدن وبلاگ زیباتون و نوشته های پر از عاطفه تون ،،، از صمیم قلب براتون آرزو کردم که هر چه سریعتر خدا یه خوشکل دوست داشتنی بهتون هدیه بده و محفل خونه تون گرم و گرم تر بشه
اگه دوست داشتین به سایت فرشته ما آندیا سر بزنید .
ان شا لله که همین روزا خبر خوش نی نی دار شدنتونو ببینیم .



سلام عزیزم.ممنون بابت وقتی که گذاشتید و مطالبو خوندید.انشاالله با خواست خدا و دعاهای شما.
چشم حتما سر میزنم.بازم ممنون
اسماء♥مامانه فسقل♥
7 مهر 92 13:35
خوشحالم از آشناییت عزیزم


منم همینطور عزیزم
ناناز
7 مهر 92 14:29
سلام عزیزم مبارکهههههههههههههه ایشالا به زودی زوووووووووووود با نی نیه خوشملت سه تاییبرین ددر

ایشالا چرخ ماشینتونم همیشه به خوشی واستون بچرخهههههه


سلام عزیزم ممنونم انشاالله بازم ممنون
باران
7 مهر 92 15:12
سلام عزیزم انشااله انشااله با همین ماشین بری وضع حمل کنی واسه منم دعا کن


سلام باران جون.خداکنه.چشم حتما محتاجیم به دعا
مامان احسان
7 مهر 92 21:05
سلام. خانم مبارک ماشین انشااله چرخش بچرخه براتون.
بازم با خبر خوش بیای و خوشحالم کنی .نی نی دار بشین باهاش برین گردش


سلاممامانی احسان طلا.ممنونم.انشاالله با دعاهای شما
مامانی تنها
8 مهر 92 14:28
سلاممممممممممممم
خوبی
ممنون که بهم سرزدی
مبارک باشه وانشالله به خواست خدا یه نی نی ناز هم بیاری


سلام عزیزم.قربونت.قابلی نداشت.انشاالله عزیزم
mahsa&alireza
8 مهر 92 20:10
سلام ممنون که به من سرزدی وب شما هم زیباست بامطالب قشنگش اگه باتبادل لینک موافقی منوبه اسم زندگی...دفترخاطره ها لینک کن وبگوشما روباچه اسمی لینک کنم.

خوشحال میشم اگه بازم به من سربزنی




سلام .قابلی نداشت.من شمارو لیکیدم


mahsa&alireza
9 مهر 92 11:08
سلام ممنون که به من سرزدی با افتخارلینک شدی


خوشحال میشم اگه بازم به من سربزنی






سلام خانومی.قابلی نداشت.ممنونم.چشم حتما میام







مامان زهرا
9 مهر 92 11:15
سلام عزیزم خوبی؟؟ماشین نو مبارک.......انشاالله 3نفری باهاش برید سفر


سلام عزیزم.ممنونم مامان زهراجون.
مامان زهرا
10 مهر 92 19:26
سلام گلم.........انشاالله همون ماه اول میاد بغلت و نمیذاره مامان جونش زیاد اذیت شه


سلام عزیزم.انشاالله. واسم دعا کن
kimiya
11 مهر 92 12:49
سلام وبتون خیلی خوجمله!مرسی ک لینکم کردین شمام با افتخار لینک شدینخوش ب حال نینی ای ک مامان گلی مث شما داره! اگه فضولی نباشه میشه بپرسم چند ماهتونه؟


سلام عزیزم.مرسی گلم لطف داری.عزیزم من هنوز چشم به راهم.هنوز مامی نشدم
مامان اهورا
11 مهر 92 14:14
مبارک باشه عزیزم...من دیگه به این وبلاگ سر می زنم...


مرسی عزیزم.لطف داری گلم