ღ چشمان ما در انتظار توستღ

اولین باران پاییزی

1392/9/12 23:57
نویسنده : مامانی
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.الان که دارم واست مینویسم داره بارون میاد

این اولین بارون پاییزیه.http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/fallsmiley3.gifرفتم تو حیاط و زیر بارون واسه اومدنت دعا کردم.خدا کنه خدا هم موافقت کنه گلکم.تو هم دعا کن عزیزم.

انقد بارون شدید شده که نمیدونی.خدا کنه تا سال دیگه این موقع یا تو دلم باشی یا انشاالله با خواست خدای مهربون تو بغلم

 

 

                           دعا کن عزیزکم هم واسه من هم واسه بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهی
1 آبان 92 19:07
انشالله نی نی زودزود میاد
به امید خدا


انشاالله عزیزم انشاالله
فریبا
2 آبان 92 11:00
سلام گلم ممنونم که به وب لاگم سر زدی......
انشالاه همه ما منتظرا به زودی زود به آرزومون برسیم...........
از کدوم شهری؟


سلام عزیزم.خواهش میکنم.انشاالله با خواست خدا.
کاکل زری یا ناز پریییی
4 آبان 92 12:59
انشاالله نی نی زودی بیاد عزیزم


مرسی عزیزم.انشاالله