ღ چشمان ما در انتظار توستღ

کنجد مامان

1392/9/13 0:06
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم امروز خیلی خوشحالم نمیدونم چرا اما خیلی ذوق دارم.میخوام برم بازار و چند تا عروسک خوشکل واست بخرم فقط باید یه چیزی بگیرم که مناسب هر دوجنس باشه چون من که نمیدونم شما دختری یا پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوست دارم اتاقتو تزیین کنم و برات لباس بخرم اما همش میگم نکنه فردا روز لباسای خوشکل تر از راه برسن.چندتا قاب عکس فانتزی برات گرفتم البته همراه بابایی.یه دونه هم خرسی خوشکل دارم که باباییت موقع عقد واسم خریده اونم میزارم تو اتاقت.راستش کنجدمامان نمیخوام نظراتم رو بهت تحمیل کنم واسه همین زیاد واست چیزی نمیخرم تا خودت بزرگ شی و با سلیقه خودت واست اتاقتو تزیین کنم.

واسه دیدن روی ماهت بی صبرانه منتظرم.کوچولوی آسمونی من تو که به خدا خیلی نزدیکی واسه من وباباییت خیلی دعاکن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اینده
20 شهریور 92 13:45
سلام چقدر حس من وشما مثل همه!!
دوست داشتی لینکم کن وبهم خبر بده که لینکت کنم


سلام عزیزم خوش اومدی.با افتخار لینک شدید.منتظرتون هستم
زهرا
21 شهریور 92 7:37
منم لینکت کردم گلم


ممنون از لطفت
مامان ریحان
21 شهریور 92 19:42
سلام ان شالله بزودی به آرزوت برسی و نی نی نازتو بغل کنی خوشحال میشم بهم سر بزنی


سلام عزیزم.انشاالله با دعاهای شما عزیزان.چشم حتما میام