ღ چشمان ما در انتظار توستღ

درد و دل

1392/9/13 0:06
نویسنده : مامانی
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم.هرشب بیشتر به داشتنت فکر میکنم.نمیدونم میتونم منم مامان بشم یا نه.اگه نشم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حتی فکرش واسم عذاب آوره.خیلی به وبلاگای دیگه هم سر زدم مخصوصا اونایی که منتظر نی نی ان مثه من.همشون از خدا یه کوچولو میخوان که به زندگیشون شادی ببخشه.عسلکم من خیلی میترسم از اینکه شاید نتونم هیچوقت مامان بشم.توروخدا واسم دعا کن عزیزم که خدا به زودی چندتا کوچولوی ناز وسالم مثه خودتو به من و همه ی اونایی که چشم انتظارن ببخشه.ای خدای بزرگ تورو به همین ولادت باسعادت حضرت رضا ققسمت میدم اونایی که کوچولو دارن  رو زیر سایه خودت حفظشون کن و به من و امثال منم از غنچه های باغ بهشتت ببخش.آمین

کنجد مامان  تو که به خدا خیلی نزدیکی واسه من و باباییت خیلی دعا کنقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم (مامان ثنا جون)
22 شهریور 92 1:40
امیدت به خدا باشه
انشاالله که میشه
منم 15 سال بچه دار نمیشدم ولی با توکل به خدا الان یه فرشته ناز دارم


خداروشکر.ممنونم که بهم سر زدی.انشالله خدا این فرشته نازتو واست حفظ کنه
مامان ریحان
22 شهریور 92 12:02
سلام عزیزم با افتخار لینک شدی. ان شالله این چشم انتظاری هر چه زودتر تموم بشه وهم شما وهم همه مادران منتظر به آرزوتون برسید


مرسی عزیزم.ممنونم انشالله باخواست خدا و دعاهای شما
BT
27 شهریور 92 0:45
فریبا جون منم یه سال و 4 ماهه منتظرم ، ایشالا به زودی خدا به ما و همه اونایی که منتظرن نی نی میده و لذت مادر بودن رو میچشیم .


انشاالله.ممنون عزیزم