ღ چشمان ما در انتظار توستღ

منم مامانی

1392/9/13 0:06
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم خوبی کوچولوی من؟؟؟الان بابایی خوابیده و من هنوز بیدارم.انقد که دنبال سیسمونیمو عکسای نی نی هارو نگاه میکنم بعضی وقتا بابایی حوصلش سر میره اما چه کنم دست خودم نیست.قول داده بودم هر روز یه مطلب واست بنویسم ببخشید عزیزم سرم شلوغه.راستشو بخوای هنوز به باباییت نگفتم که این وبلاگو واست درست کردم انشاالله هر وقت اومدی تو دلم این راز سر به مهر رو فاش میکنم وازش میخوام حتما حتما واست خاطره بنویسه.دردونه من هر شب دارم اسید فولیک میخورم که سالم باشی و سلامت.همه آزمایشای قبل از بارداری رو هم انجام دادم فقط مونده دندانپزشکی که انشاالله فردا زنگ میزنم به مطب و وقت میگیرم.عزیزدلم من وبابایی قرار گذاشتیم انشاالله آخرای آبان واسه بارداری اقدام کنیم فقط کنجد مامان تو که به خدا خیلی نزدیکی واسه اومدنت پیش من وبابایی خیلی دعا کن

دوستت دارم عزیزدلم.از اینجا تا آسمون بوس بوس بوس....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نازی
23 شهریور 92 9:08
سلام یه سر بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن
باران
23 شهریور 92 15:18
سلام عزیزم انشااله به حق این روزا آقای مهربونیا تو تولدش حاجتت رو رواکنه غصه نخور حتی انتظارشم شیرینه گلم ممنون به وبم سرزدی با اجازه لینک شدی


سلام.ممنونم بابت دعای خوشکلت کاش آدرسه وبت رو میذاشتی تا لینکت کنم گلم.
ناناز
24 شهریور 92 15:20
سلام عزیزم ایشالا به زودی به ارزوت برسی و یه خونواده شاد سه نفره بشین


سلام گلم.ممنونم از آرزوی قشنگت.انشاالله شمام به آرزوهاتون برسید
باران
24 شهریور 92 16:19
عزیزم وب رو گذاشتم دوست خوبم


مرسی عزیزم.من شما رو لیکیدم
ناناز
26 شهریور 92 14:00
عزیزن لینک شدی...شما هم اگه دوست داشتی لینک کن


مرسی عزیزم.بله باعث افتخاره