ღ چشمان ما در انتظار توستღ

نظرات (13)

فریبا
14 دی 92 13:54
مامانی
پاسخ
پرتو
14 دی 92 16:20
مامانی
پاسخ
مامان نی نی
14 دی 92 18:00
عالی بود عزیزم ممنون
مامانی
پاسخ
مهنوش
17 دی 92 19:32
سلام فريبا جون خوبين؟
مامانی
پاسخ
سلام مهنوش عزیز.ممنون عزیزم.ببخشید اگه جواب پیامای قبلی رو نمیدادم.یه خورده دپرس بودم.اما خداروشکر الان خوبم.مهنوش جان نی نی مون دوباره رفت پیش خدا.اما من هنوزم امیدم از دست ندادم و حسابی منتظرم.واسم دعا کن
مهنوش
17 دی 92 19:34
نميدونم چرا هرچي مينوشتم ثبت نميشد ولي اين يكي شد
مامانی
پاسخ
فرزند صالح
18 دی 92 11:15
سلام عزیزم مرسی جوابمو دادی حتما دعا میکنم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.قابلی نداشت.موفق باشی
مامان ریحان
18 دی 92 15:34
جمله قشنگیه
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان کیانا و صدرا
18 دی 92 18:50
بهترینها را برایت آرزومندم.....
مامانی
پاسخ
آرزومند آرزوهایتان
مامان نقطه
18 دی 92 21:35
چه خانوم با سلیقه ایییییییییییی عزیزم آدرس وبلاگم تغییر دادم به خونه جدیدم سر بزن
مامانی
پاسخ
لطف داری عزیزم.چشم حتما
مهنوش
19 دی 92 12:29
سلام فريبا جون. به خدا خيلي نگرانتون بودم خيلييييييي، خدارو شكر كه الان بهتر شدين نميدونم چي بايد بگم؟ فقط فريبا جون به خدا توكل كن، قبلا هم بهتون گفته بودم هميشه دعاتون ميكنم، الان هم بيشتر از قبل دعاتون ميكنم درسته من حدود ١سال بدترين بنده خدا شده بودم ولي خدا بازم انقدر بزرگ كه صدامو ميشنيد و جواب دعاها مو ميداد ولي الان چندماهه كه شدم مثل قبل البته بازم نه به خوبي قبل و ديگه به اون دوران برنميگردم پس الان هم جواب دعاهامو ميده انشالله دفعه بعد بياين و خبر خوب بدين، خيلي خيلي مواظب خودتون باشين
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون گلم.انشاالله همیشه جزء بندان خوب خدا باشی انشاالله.خدا صدای هممونو میشنوه درسته بعضی وقتا آدما بد میشن اما خدا بزرگتر از این حرفاست.خوشحالم که دوباره برگشتی.انشاالله خدا حافظ همیشگیت باشه.بنده هم واست دعا میکنم البته اگه لیاقتشو داشته باشم
مهنوش
19 دی 92 12:32
راستي اين سايت چيه فريبا جون؟ وارد شدم ولي مشكل داره
مامانی
پاسخ
نمیدونم عزیزم.منم همینطور
مهنوش
19 دی 92 20:26
انشاالله، همچنين،بله دقيقا همينطوره كه ميگين، ممنونم فريبا جووون خدا حافظ شما هم باشه انشاالله، شما خيليييييي خوبي
مامانی
پاسخ
لطف داری عزیزم.موفق باشی