ღ چشمان ما در انتظار توستღ

بازم استرس

1392/11/26 19:25
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.com

سلام مامانی خوشکلم.خوبی.

عزیزم از دعوت دوباره میترسم.خیلی استرس دارم با اینکه همه چیزو سپردم بخدا اما بعضی وقتا بدجور استرس و افسردگی میاد سراغم.استرس از اینکه نکنه زبونم لال دوباره ....

وای حتی از نوشتنش ترس دارم

نی نی گلم تو خودت واسه اومدن پیش ما دعا کن.من بی صبرانه منتظرتم

*دوستت دارم*

 

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

پرتو
19 بهمن 92 10:05
وای عزیزم از استرس نگو که بد چیزیه لعنتی ، میره تو وجودمون و بیرون اومدنی هم نیست ، سعی کن به این چیزا فکر نکنی عزیزم منم گاهی همین جوری میشم ولی بلافاصله استرس و میزارم کنار ، انشاالله فرشتت میاد و بدون هیچ مشکلی سالم و سلامت براتون میمونه و به موقشم به دنیا میاد آمین
مامانی
پاسخ
راست میگی پرتو جون.خیلی وحشتناکه.منم خیلی وقتا سعی میکنم از ذهنم بیرونشون کنم اما دوباره میاد سراغم.انشاالله همینجوری باشه که شما گفتی.ممنون از دعای قشنگت مهربونم.انشاالله قسمت خودتم بشه بزودی
مامان ریحان
19 بهمن 92 11:41
سلام فریبا جون توکلت بر خدا باشه استرسو از خودت دور کن و به چیزای مثبت فکر کن قرار نیست همش اتفاقای بد بیفته مگه خدا تو قرآن نگفته بعد هر سختی آسایشی هست پس نگران نباش دوست خوبم، ان شالله ایندفه نی نی جونت تا 9 ماه به دلت محکم می چسبه و بسلامتی و به وقتش میاد بغلت
مامانی
پاسخ
لام ریحان عزیزم.ممنون خانومی چشم حتما .شمام واسم دعا کن خانومی.انشاالله همینطور باشه.امیدوارم بزودی خبر بارداری خودتو بهمون بدی عزیزم
مامانی با ذوق
19 بهمن 92 13:30
بازم سلام´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
مامانی
پاسخ
مامان بردیا(a)
19 بهمن 92 16:13
آره عزیزم استرس بد چیزیه انشااله خیلی زود نی نی دار شی گلم
مامانی
پاسخ
ممنون مامانبردیای عزیز.انشاالله.
مامان کیانا و صدرا
19 بهمن 92 18:09
استرس.....نه.....امیدآره....
مامانی
پاسخ
چشم
مامان یاسمین
20 بهمن 92 10:22
عزیزم نگران نباش کلا استرسات طبیعی منم چنین بودم ولی برای نی نی ضرر دارهدوست دارم مراقب خودت و نی نیه کوشولو باش
مامانی
پاسخ
ممنون خانومی.
فریبا
20 بهمن 92 11:07
سلام عشقمخوبی؟؟؟؟فلیبا جونم ناراحت نباش به گذشته فکر نکن انشالاههههههههه که این ماه میاد و برای همیشه میمونه پیشت..........استرسو از خودت دور کن .........................درست میشه عسیسم
مامانی
پاسخ
سلام خانوم بلامرسی خانومیایشااللهایشاالله نی نی خودتم زودی بیاد تو دلت
راضیه
20 بهمن 92 13:01
سلام عزیزم تولدت مبارک البته با عرض شرمندگی و تاخییر گلم ان شاالله که هر چی خیره پیش بیاد
مامانی
پاسخ
لام عزیزم.ممنونم خانومیانشااللهانشاالله بزودی قسمت شمام بشه
مامان بردیا (a)
20 بهمن 92 21:49
مامانی
پاسخ
بیتا
21 بهمن 92 14:03
سلام فریبا جونمممم ... انشالا که نی نی گلت میاد و نه ماه به سلامتی میچسبه به دلت .... بعدش میاد تو بغلت دوستممممم
مامانی
پاسخ
لام بیتای گلم.انشاالله خانومی.انشاالله نی نی شمام بزودی بیاد تو دلت
---
21 بهمن 92 14:28
ایشالاااااااااااااااا نی نی تون سالم به دنیااااااااا بیااااااد وااااااای خداااااااااااااا
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم.ایشاالله
مامان احسان
21 بهمن 92 15:00
اصلا استرس نداشته باش که بد جور آدم داغون میکنه...به گذشته فکر نکن به چیزای خوب خوب فکر کن تا یه نی نی سالم بیاری به امید خدا
مامانی
پاسخ
چشم عزیزم.برام دعا کنید.ایشاالله
سمیه
22 بهمن 92 11:45
سلام فریبا جون.ازت خواهش میکنم دور استرس خط بکش.با استرس فقط خودتا عقب میندازی.من خودم دقیقا همون ماهی که بیخیال شدم نتیجه گرفتم.امیدت به خدا باشه.
مامانی
پاسخ
لام عزیزم.چشمانشاالله نی نی گلت سالم و تپل مپل بیاد تو آغوشت
مامان سه قلوها
22 بهمن 92 13:28
سلام عزیز دلم ممنون اومدی گلم ایشالااااااااااااا ، ایشالا هرچی قسمت باشه فدات شم یه عالمه دعا می کنم که خدا فرشته کوچولوشو راهیِ دلِ شما بکنه فدات شم بووووووووووس
مامانی
پاسخ
سلام خانومی خواهش میکنم انشاالله انشاالله.ممنونم.انشاالله خدا نی نی های نازتو بهت ببخشه
مامان ریحانه نجفی
22 بهمن 92 15:06
سلام انشا الله به حق علی اصغر امام حسین ع هر چه زودتر بتونی کوچولوتو در اغوش بگیری
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.انشاالله.ممنون از دعای قشنگت خانومی
باران
23 بهمن 92 12:11
اه ه ه ه کلی نوشتم کد امنیتی رو نزدم تایید نشد/عزیزم توکلت فقط به خدا خیلی ها بار اول اقدام دچار سقط شدن وبعدش صحیح وسالم نی نی دارشدن بابت دلگرمی نمیگما یکیش خواهر خودم وچندتا از دوستای نزدیکم وهمینطور همسرهمکار شوهرم بار اول اقدام سقط داشتن اما بعدش صحیح وسالم نی نیشون اومده توکلت به خدا تا میتونی خودت وشوهرت روتقویت کن ویتامین زیاد بخور کبسولی هست به اسم زینک از دکترت بپرس بااینکه ضرری نداره/بخر وبخور ویتامین ای به شوهرت بده بخوره براش قووتو بخر هرشب یه قاشق بخوره تا انشاالله یه نی نی قوی ومحکم بچسبه به دلت/قبل بارداریت بازم برو چکاب شو حتما تا دیگه انشاالله مشکلی پیش نیاد همه این کارا رو کردی باقیشو دیگه بسپار به خدا خانم گل
مامانی
پاسخ
ممنونم باران خوبمممنونم از راهنماییی هات.به روی چشم حتما انجامشون میدم.توکل بخدا.انشاالله بزودی خبر بارداری خودت عزیزم
میترا
23 بهمن 92 19:13
خدا زیباست این را در دانه دانه های برف می بینم
مامانی
پاسخ
مامی رها
24 بهمن 92 10:41
سلام عزیزدلم چرااااااااااااااااااااا استرس آخه؟؟؟؟؟؟ همیشه که قرار نیست همه چی بد باشه!!!! انشاالله ایندفعه میاد تو دلت و بسلامتی بدنیا میاریش اصلا نگران نباش و به خدا توکل کن استرس رو تخمک گذاریتم تاثیر داره هاااااااااا باعث میشه مامان شدنت عقب بیفته!!! امیدوار باش مهربونم
مامانی
پاسخ
سلام زهرا جونم.خوبی عزیزم.رهای خوشکلت چطوره.ایشاالله بسلامتی بیاد تو آغوشت.ممنون خانومی.به روی چشم