ღ چشمان ما در انتظار توستღ

تاخیر در دعوت نامه

1392/12/2 15:58
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

00725252D015.jpg

سلام .دختر خوشکلم.پسر نازم.

الهی مامان دورت بگرده.عزیزم نمیدونم دختری یا پسر اما عاشقانه دوستت دارم.

قرار بود بعده رفتن عمه پری دوباره واسه اومدنت دعوت نامه بفرستیم اما بنا به دلایلی که برات خواهم گفت این ماه نمیشه

هرچند از این موضوع خیلی ناراحتم اما چه میشه کرد حتما حکمتیه که ما نمیدونیم

پنجشنبه رفتم پیش متخصص تغذیه واسم یه عالمه خوراکی تجویز کرد به اضافه یه لیست بلند بالا از مواد غذایی که نباید بخورم.مثل ماکارونی،چای پررنگ،گوشت شتر،غذاهای فریز شده و بخصوص انواع سس و فست فود و ... خیلی چیزای دیگه.

به جاش گفت بیشتر باید از مایعات استفاده کنم و خوراکی های خونگی بخورم.

خیلی خوب شد که فهمیدم چی بخورم  یا نخورم اما تمام برنامه ریزیام واسه این ماه به هم خورد.

وقتی اومدم خونه با بابایی صحبت کردیم بابایی هم گفت پس بهتره این ماه رو هم دندون رو جیگر بزاریم و صبر کنیم.از اونجایی که من خیلی بیتابی میکردم به بابایی گفتم یه استخاره بگیر ببین چی میگه 

باورت نمیشه عزیزم  ،بابایی اسخاره گرفت فقط گفت بد اومده اما معنیش رو نگفت.اما بعدا گفت فریبا میدونی معنیش چی بوده؟

معنیش این کار باعث بدبختی شما خواهد شد

خودمم که استخاره کردم اومد این کار موجب پریشانیست

دیگه کلا منصرف شدیم.اما به بابایی گفتم ماه دیگه اصلا استخاره نکنی.

 

از خدا میخوام کمکمون کنه که هر چه زودتر بتونیم عطر وجودتو استشمام کنیم و زندگیمون با حضورت شادتر از قبل بشه.عزیزکم خودتم واسه اومدن پیش ما دعا کن.بیصبرانه منتظر حضورتم 

 

 

دوستت داریم 

duck bath clipart graphics


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

mami92
25 بهمن 92 17:30
سلام دعا میکنم که خدا همه منتظرا رو ناامید نکنه و هر چه زودتر به مراد دلشون برسونه دوس داشتی بیا تبادل لینک کنیم منم مث شما منتظر نی نی ام
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.انشاالله.حتما با افتخار لینک شدید.انشاالله بزودی حاجت روا شی
پرتو
25 بهمن 92 19:08
عزیزم انشاالله هر چی که خیره و به صلاحتونه همون پیش بیاد آمین و به زودی یه فرشته ناز مهمون دلت بشه و بشین راستی چرا من تو لینکات نیستم
مامانی
پاسخ
انشاالله.جدی میگیبه روی چشم الان میلینکمت پرتو جوووونی
مامان احسان
25 بهمن 92 19:46
سلام خاله جان.دستورای دکتر رو رعایت کن تا یه نی نی سالم بیاری ...منتظر خبرای خوشت هستم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.به روی چشمانشاالله
marzi
25 بهمن 92 20:16
سلام فریبا جون.خوبی عزیز؟ ایشاالله زودی نی نیت بیاد پیشت. من به استخاره اعتقاد دارم. خوب کاری میکنی که این ماه رو صبر میکنی. برا بدنت هم بهتره. ایشاالله اوایل فروردین با خبر بارداریت بیای.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.شما خوبی؟ انشاالله.ممنونم خانومی
مامان نی نی
26 بهمن 92 9:48
من رمز ندارم عزیزم دوس داشتی بهم بده گلم
مامانی
پاسخ
بروی چشم.خصوصیتو چک کن گلم
مامان نی نی
26 بهمن 92 13:06
عزیزم دعا میکنم روزهای انتظارت به خوشی تموم بشه و زود زود نی نی بیاد چون واقعا درک میکنم انتظار خیلی سخته
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.انشاالله.انشاالله نی نی شمام بزودی بیاد تو دلت
مامان ریحانه نجفی
27 بهمن 92 14:47
ما که رمز نداریم چی؟؟؟
مامانی
پاسخ
خصوصی رو چک کنید لطفا
مامی رها
27 بهمن 92 18:24
به خودت استرس نده عزیزم.......انشاالله خیلی زود میاد تو دلت.......حسابی خودتو تقویت کن تا بدنت آمادگیشو بدست بیاره و زیاد منتظر نمونی!!!
مامانی
پاسخ
چشم زهرا جون.انشاالله.بازم بروی چشم خانومی.مراقب خودتو رهای گلمون باش
مامان کیانا و صدرا
28 بهمن 92 7:48
به امید روزهای خوش برای فریبا جونی
مامانی
پاسخ
ممنون مامانی مهربوووون
فریبا
28 بهمن 92 16:29
سلام عشقم خیلیییییییییی خوب کردی رفتی دکتر آره بابا توی کار خیر که نباید استخاره کنی دوست دارم انشالاه خیلییییییییییی زود نی نی ات بیاد من اون پست تبریکو که برات نوشتم دلم نیومد حذف کنم دوست دارم
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت ممنون عزیزم ممنونم انشاالله نی نی شما به زودی بیاد عزیززم. فدای تو .منم دوست دارم
♥مامان متین جون♥
2 اسفند 92 15:14
منم رمز
مامانی
پاسخ
به روی چشم
♥مامان متین جون♥
2 اسفند 92 16:25
مرسی بابت رمز ایشالا همیشه خوش وسالم باشین...
مامانی
پاسخ
فدای توهمچنین شما