ღ چشمان ما در انتظار توستღ

نگرانی بابت وبلاگ نفسم

1392/11/27 12:38
نویسنده : مامانی
536 بازدید
اشتراک گذاری

hello kitty clipart graphics hello kitty clipart graphicshello kitty clipart graphicshello kitty clipart graphics

سلام عزیزم خوشکلم نفسم.خوبی قربونت برم.

دیروز بعدازظهر انقده ناراحت شدم که نگو.اومدم تو وبلاگت دیدم کل مطالبم حذف شده.به مرحله سکته رسیده بودم که دیدم نه مثله اینکه فقط مطالب تو صفحه وبلاگ نمیاد اما مدیریت مطالبو که میزنم سر جاشونن.

دیگه دیدم درست نمیشه گفتم یه وبلاگه دیگه برات تدارک ببینم که به لطف خدا و کمک مدیریت نی نی وبلاگ درست شد.خدا خیرشون بده

دیشبی بابت همین موضوع یه خورده با بابایی بدخلقی میکردم.البته بعدش رفتم و عذرخواهی کردم اما دوباره از وبلاگ شما هم ازش معذرت میخوام.

همسری شرمنده ایم

خوب خداروشکر دوباره همه چیز برگشت سرجای خودش.البته یه سری از کدا حذف شدن که باید دوباره برم دنبالشون

خیلی دوستت دارم عزیزم.بوس بوس از زمین خدا تااااااااااا آسمونا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پرتو
27 بهمن 92 13:03
دیروز دیدم هیچی نمیاد جز همون پست ثابت وبت ولی فکر نمیکردم اینجوری شده باشه گفتم حتما داری یه سری تغییرات میدی ، در کل خوشحالم درست شده ماها هم دل خوشیمون همین وبلاگه که اگه پاک شه فاجعست
مامانی
پاسخ
وای پرتو جونم داشتم سکته میزدم بخداآره واقعا تموم دلخوشی منم همین وبلاگه
مامی رها
27 بهمن 92 18:25
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خداروشکر که همه چی سرجاشه راستی قالب جدید هم مبارکه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.
نیلوفر
27 بهمن 92 21:10
سلام فریبا خانومی انشاالله که خیره و بهترین تصمیم رو گرفتی انشاالله ماه دیگه نی نی زوده زود بیاد پیشتون
مامانی
پاسخ
سلام بروی ماهتانشاالله.انشاالله ممنونم عزیزم
mami92
27 بهمن 92 21:59
سلام ممنون از لینکتون منم با افتخار لینکتون کردم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم
مامان بردیا
28 بهمن 92 2:46
سلام عزیزم خدارو شکرطفلک همسرا
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.ممنونمآره واقعا
فریبا
28 بهمن 92 16:22
فلیبا جونم سلام منم ی چند بار ی اومدم هیچی نبود خیلیییی ناراحن شدم ولی الان که اومدم ی سر بزنم خیلییییییییییییی خوشجال شدم دوست جونم
مامانی
پاسخ
قربونت برم عزیزم.دوستت دارم
میترا
30 بهمن 92 16:30
یه ضرب المثل استاد دانشگاهی هم هست که میگه: لذتی که در دادن نمره ۹/۷۵به دانشجو هست که در دادن۶ نیست..!
مامانی
پاسخ
یکی
1 اسفند 92 13:31
عزیزم شاید به خاطر قالب وبلاگت باشه قالبتو عوض کن ببین نمایش مطالب درست میشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
فاطی
27 اسفند 92 21:42
تنهایی یعنی... تنها میری لباس بخری تو اتاق پرو از اینه بپرسی بهم میاد؟..............عااااااااااااااااااااااااالی بود وبت.قدر همسرتو بدون.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم از حضورت