ღ چشمان ما در انتظار توستღ

نظرات (10)

مامان احسان
11 آذر 92 12:55
خاله فریبا شما هم سن خاله فریده من هستی...اونم دلش نی نی میخواد ولی عمو میگه هنوز زود مامانم دلش میخواد خاله بشهههه
مامانی
پاسخ
جدی میگی عزیزم.آخیانشاالله هروقت قسمتشون باشه خدا نی نیشونو میرسونه
مامان نی نی
11 آذر 92 18:31
]چقدر جمله نازیه واقعا اگه خدارونداشتیم چی کار میکردیم
مامانی
پاسخ
مامانی
11 آذر 92 20:33
واقعا همینطوره خدا ممنونم
مامانی
پاسخ
marzi
13 آذر 92 17:40
مامانی
پاسخ
راضیه
13 آذر 92 21:49
خییییییییییییلی زیبا بود ممنون
مامانی
پاسخ
قابلی نداشت عزیزم
پرتو
14 آذر 92 13:35
واقعا خدایا از تو سپاسگذارم ممنون دوستم جمله ی زیبایی گذاشتی
مامانی
پاسخ
خداروشکرممنون گلم
فریبا
14 آذر 92 18:55
دوست جونم منم رمز؟؟؟
مامانی
پاسخ
چشم گلم
راضیه
17 آذر 92 14:56
مامانی
پاسخ
مامان کیانا و صدرا
19 آذر 92 9:24
سلام من اومدم آشتی.آخه وقتی برای پست موتور بابایی نظر دادم تایید نشد بازم نظر دادم تایید نشد.منم گفتم شاید دوست نداری بیامحالا امروز اومدم دیدم نظراتم اومدهپس تقصیر هیچ کی نبودهاما تو هم اصلا نیومدی هاحالا عیب نداره ما که اومدیم شمام دوست داشتین بیاین خوشحال میشیم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.بخدا من همه نظراتو نشون میدم نمیدونم چطوری شدهشمام بیاین قدمتون روی جفت چشامحتما میام باعث افتخاره
سارا بانو
20 آذر 92 12:10
فریبا جونم سلام . وبتو خوندم . انشاالله به حق شش ماهه کربلا بزودی به آرزوت برسی . من همیشه برای خودم این دعا رو میکردم : خدایا به من لیاقت مادر بودنو عطا کن و کاری کن که صلاح تو با آرزوی من یکی باشه . میدونی یعنی چی ؟ یعنی خدا اون چیزی رو صلاح بدونه که تو آرزوشو داری . من با اجازه لینکت میکنم که ازت خبر داشته باشم . اگه دوست داشتی لینکم کن .
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.انشاالله شمام به خواسته هات برسی گلم.بنده هم با افتخار شمارو لینکیدم