ღ چشمان ما در انتظار توستღ

این الرجبیون...؟؟

1393/2/9 10:11
نویسنده : مامانی
480 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز فصل عبادت و نوشیدن از نهر گوارای رجب و درآویختن

در شاخه طوبای شعبان و ریاضت در ریاض رمضان و

گلچیدن در بهار قرآن بر همه مسلمانان جهان مبارک باد.

                                               

سلام به عزیزدلم.مامانی با نبودت سخت میگذرونم امیدم به خدایی که میگه *بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را*

امروز خیلی خوشحالم اول واسه اینکه ماه رجب از فردا شروع میشه که یکی از بهترین ماه های خداست.و دوم اینکه ان شاء الله با خواست خدا قراره امروز بعدازظهر همراه بابایی بریم مشهدالرضا واسه پابوس

خیلی دلم واسه آقا و گنبد طلاش تنگ شده

خدایا زیارت امام مهربونمونو قسمت همه منتظرا کن الهی آمین

درضمن عزیزم با خواست خدا این جمعه میشه اولین جمعه ماه رجب و میشه لیله الرغایب یعنی شب آرزوها، که ان شاء الله توفیق پیدا کنیم قراره با بابایی بریم حرم وتا دیر وقت دعا کنیم برای همه حاجت مندا و همینطور برای شما جگر گوشم که خدا بزودی مارو هم لایق بدونه و یکی از فرشته های اسمونیش رو به ما ببخشه ان شاء الله.

2

از همین جا حلول ماه رجب و شب لیله الرغایب رو به همه دوستام تبرییک میگم و از خدای مهربون میخوام که به حق روزهای قشنگی که در پیش داریم همه آرزوهاتون مستجاب شه .از هرکسی که این مطلب رو میخونه التماس دعا دارم مخصوص مخصوص

3

نایب الزیاره همه شما خواهم بود.

این هم دعای ماه رجب:

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامی سارا
9 اردیبهشت 93 10:20
مهربانی ات را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده
مامانی
پاسخ
marzi
9 اردیبهشت 93 10:45
حلول این ماه بر تو مبارک. زیارت قبول باشه. ایشاالله به آرزوهات برسی. اگه شد منم احتمالا اون شب میام حرم. ایشاالله خدا به حق این ماه و این شب در حق همه ی ما لطف کنه و به آرزوی شیرینمون برسیم. الهی آمین
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.قبول حق.ان شاء الله.و همچنین دوست خوبمالهی آمین
مامان ریحان
9 اردیبهشت 93 11:35
خوش بسعادتت فریبا جون دعام کن عزیزم ان شالله به حاجتت برسی حلول ماه رجب هم مبارک گلم
مامانی
پاسخ
ان شاء الله قسمت شمام بشه دوستم.ان شاء الله.ممنون عزیزم
باران
9 اردیبهشت 93 14:15
فریبای عزیزم التماس دعا التماس دعا
مامانی
پاسخ
قربونت برم بارانم.به روی چشمامیدت بخدا
هستی شاد
9 اردیبهشت 93 14:32
سلام فریبا جون خیلی برات خوشحالم انشا... روزهای آخر انتظارت باشه وضامن آهو ضمانت کنه برای منم دعا کن
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ان شاء الله و همچنین برای شما دوستم ان شاء الله.ممنون از دعای قشنگت
مامی سارا
10 اردیبهشت 93 9:58
فدات بشم عزیزم اینقدر لطف داری از خدا میخوام همه دوستائی که چشم انتظار نینی دار شدنن به مراد دلشون برسونه گلم غصه نخور یه روزی میاد که دلت واسه این روزات تنگ میشه و نینی خوشگلت نمیزاره یه استراحت کنی
مامانی
پاسخ
خدا نکنه گلم.ان شاء الله. باور کن من کشته و مرده اون روزم دعا کن زودی بیاد
مامان راضیه
11 اردیبهشت 93 1:40
قربونت برم ان شاءالله با دست پر برمیگردین التماس دعا عزیزم سلام منم به آقای خوبیها برسون
مامانی
پاسخ
خدانکنه راضیه جونمان شاء الله محتاجیم به روی چشمالهی که زودی دامنت سبز شه دوست جونم
هستی شاد
11 اردیبهشت 93 8:31
سلام امشب شب لیله الرغایب شب آرزوهاست چشماتو ببند و آروم بگو خدایا من عاشق توام وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا شما هم این شب و به دوستانتان یاد آوری کنید به این امید که از باغ دعاشون یه گلی هدیه بگیری به یادم باش التماس دعا.
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم.الهی که بزودی حاجت روا شی خانومی.به روی چشم از ما هم التماس دعا
مامان
11 اردیبهشت 93 11:12
مامانی
پاسخ
عطی
11 اردیبهشت 93 12:20
سلام عزیزم خوش به سعادتت التماس دعای فراوون دارم انشالله نی نی جونی زودتر میاد عزیزم ماه رجبم بهت تبریک میم شب آرزوها ما رو هم به یاد داشته باش عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی ان شاء الله قسمت شمام بشه گلم به روی چشم ان شاء الله توکل برخدا همینطور گلم.حتما عزیزم ممنون از حضورت
فریبا
11 اردیبهشت 93 12:38
فریبا منم التماس دعا دارم خیلیییییییی دلم گرفتههههههههههههههههههه
مامانی
پاسخ
قربون دلت برم فریبا جونم.الهی که بزودی حاجت روا شی
مامان نی نی
12 اردیبهشت 93 23:44
التماس دعا عزیزم منم دلم واقعا زیارت اقا رو میخواد اما شرایطم جور نیست دعا کن نصیب مام بشه زودی
مامانی
پاسخ
محتاجیم بدعا خانومی.ان شاء الله بزودی قسمت شمام بشه
مامان
13 اردیبهشت 93 9:24
عزیزم خوبی؟
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.فدای تو
سارا بانو
13 اردیبهشت 93 14:19
فریبا جونم سلام زیارتت قبول . انشالا با دست ÷ر برگردیو حاجت روا باشی . دلم تنگ شده بود برات اومدم بهت سر بزنم .
مامانی
پاسخ
سلااااااااااااام ساراجونمممنونم خانومی.ان شاء الله.الهی که خودتم حاجت روا شی گلم قربونت برم دوستت دارم
مامان احسان
16 اردیبهشت 93 2:37
ماه رجب بر شما مبارک...ببخشید دیر به دیر بهتون سر میزنم همیشه به یادت هستم
مامانی
پاسخ
ماه رجب بر شمام مبارک مامان احسان جون.خواهش میکنم.ممنون از لطفتون