ღ چشمان ما در انتظار توستღ

چشم انتظاری

1392/10/20 22:32
نویسنده : مامانی
341 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم این مطلبو مینویسم

اما میخوام این نوشته یادگاری بشه برای روزهایی که انشاالله خدا شمارو به ما بخشید تا بیشتر از همیشه قدر با تو بودنو بدونم

این یه هفته خیلی بهم سخت گذشت مخصوصا روزی که بعد از سونو فهمیدم تو راس راسی واسه همیشه از پیشمون رفتی.دلم میخواست همون جا بشینمو زار زار گریه کنم

گذشت اما میدونم این تلخی همیشه تو ذهنم میمونه

اما از بزرگی خدا و الطاف بی نظیرش ناامید نیستم

میدونم با خواست خدا دوباره بهمون یه نی نی ناز و سالم میبخشه

اینو هم میدونم که یه کم مغرور شده بودم اما خدا زد پس کلمو و گفت تا من نخوام تو هیچکاره ای فریبا خانوم

خدایا بابت همه چیز ازت ممنونم و حتی بابت اینکه جنین 5 هفته ایمو از دست دادم

میدونم که خودت بهتر از من صلاح کارمو میدونی

تا حالا هم زیادی بهم لطف داشتی با تمام بدی هام.دوستت دارم خدای من

نمیخوام به زور ازت چیزی بگیرم اما خودت گفتی:

ادعونی استجب لکم

حالا منم ازت فرزندانی سالم و صالح میخوام.کم کمش 3 تا کوچولو میخوام.امیدوارم بزودی قسمت همه چشم انتظارا بشه انشاالله

 

 

خدایا چشمان مارو بیش ازین منتظر نزار

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

marzi
20 دی 92 22:49
ناراحت نباش. من درکت میکنم. خدا بزرگه.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.انشاالله خدا شما رو هم از چشم انتظاری در بیاره
رستا
21 دی 92 3:49
الهی آمییییییییین ایشالا عزیزم منم تا قبل از بارداریم 4 تا بچه دومس داشتم 2 تا دختر و 2 تا پسر .... وقتی مارتیا رو حامله شدم انقدر بلا سرم اومد و .... خلاصه نمیخوام بترسونمت ولی کلا پشیمون شدم و 4 تا نینی تحلیل رفت و رسید به 2 تا .... اون یکی دیگشم به خاطر اینه که من همیشه دخملی بودم و عاشق دخترم ولی خدا بهم پسر داد و به خاطر همین شاید دوباره اقدام کنم برای دخمل دار شدن! شاید اگه دختر داشتم کلا دیگه قید نی نی رو میزدم البته اینا همش حرفه ما خانوما هر روز نظرمون عوش میشه راستی این ستتم خیلی خوشگله با این دخملای خوشگل دلمون رو آب کردی به امید خبر بارداریت عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون رستا جان.انشاالله نی نی بعدیت یه ناز دختر باشهجدی میگی شایدم نظرم عوض شد خدارو چه دیدی انشاالله به هر حال بازم ممنون
رستا
21 دی 92 3:49
راستی عزیزم آهنگ وبت به چه زبونیه؟
مامانی
پاسخ
راستشو بخوای خودمم نمیدونمشما که اونور آبی هستی یه تحقیق بکن ببین این وروجک چی میخونه
مامان ریحان
21 دی 92 9:46
فریبا جون ناراحت نباش ان شالله خدا دوباره هم بهت میده اونم سه تا نی نی ناناز
مامانی
پاسخ
انشاالله ممنون دوستم که انقد خوبیانشاالله بزودی زود قسمت شمام بشه
فریبا
21 دی 92 11:03
سلااااااااااااام فریبا جونم ناراحت نباش حتما صلاح نبوده نی نی ات بمونه توی دلت انشالاه ماه های دیگه خبر بارداریتو بهمون میدی خودتو حسابی تقویت کن و چیزهایی مقوی بخور قربونت برم که انقدر اشتهات زیاده و 3 تا نی نی میخوایی..الهییییییییییی که خیلیییییییییییییی زود به آرزوت برسی
مامانی
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام دوستم خوبی؟انشاالله نی نی شمام زودی زمینی شه نی نی دوس دارم فریبا جونم
پرتو
21 دی 92 16:35
مهم همینه که هر چه خدا بخواد همان میشود پس بهترین راه متوسل شده به خودشه انشاالله به زودی صلاح بدونه و فرشتت و بهتون برگردونه عزیزم آمین
مامانی
پاسخ
ممنونم پرتوجان.انشاالله.انشاالله بزودی نی نی شمام بزودی زمینی بشه
مامان نی نی
22 دی 92 9:37
سلام عزیزم من همین الان متوجه شدم خیلی حالم گرفته شد ولی اشکال نداره ایشاله دفعه بعد نی نیت سفت سفت بهت میچسبه و ازت جدا نمیشه گلم مواظب خودت باش
مامانی
پاسخ
لام خانومی.ممنونم.انشاالله.انشاالله نی نی شمام بزودی بیاد تو دل مامانیش
مامان عروسک
24 دی 92 14:35
سلام عزیزم من نمیدونستم خیلی ناراحت شدم اما عزیزم تو غصه نخور انشالله نی نی های نازت زوده زود میان تو شکمت ایندفعه محکم می چسبن به دل مامانشون 9 ماه بعدش صحیح و سالم میان تو آغوش قشنگ مادرانه ات.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم خانومی لطف داریانشاالله با خواست خدا و دعای شما دوست خوبم
مامان احسان
24 دی 92 19:41
سلام خاله جان حالت خوبه... منم از خدا میخوام که یه نی نی سالم بهت عطا کنه
مامانی
پاسخ
لام خانومی.ممنونم.شما خوبیداحسان خاله خوبهانشاالله عزیزم واسم دعا کنید
مامان کیانا و صدرا
26 دی 92 8:18
سلام فریبا جونیبی وفا شدیامن نبودم نیومدی اصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاعیب ندارهمن که اومدم و برات میخوام بهترینها پیش بیادبه امید روزی که لبخند شیرین حس مادری رو لبهات بشینه
مامانی
پاسخ
لام خانومیباور کنین من همیشه بیادتون هستم اما تازگی ها خیلی کم میام پشت سیستماما بازم مممنون بابت لطف بزرگتون به روی چشم حتما میام
باران
1 بهمن 92 12:44
الحمدالله که حال روحیت خوبه/بلهههههههههههه 3تا انشاالله خشگل مشگلشو سوا میکنه میزاره تو دامنت خانمی/همین روزا خیالت راحت که خبردار میشیم خانم باردار شده اون موقعه هممون مواظبتیم جیگلم خدارو مثل همیشه شاکر باش انشاالله جواب دل مهربونتو زودی میده
مامانی
پاسخ
ممنون باران جان.حرفات خیلی بهم آرامش میده.انشاالله زودی دامن شمام سبز شه عزیزمدوستت دارم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
6 بهمن 92 16:52
سلام عزیززززززززززززم اول از همه ممنون که به ما سر زدی گلم وب زیبایی داری انشالله که خدا یه نی نی ناز بهتون بده گلم واسه تاریخ ها هم خیلی واسم جالب بود گلم
مامانی
پاسخ
سلام مینای عزیز.خواهش میکنم ممنونم انشاالله .انشاالله خدا بزودیی دامن شمارو هم سبز کنه
مامان متین جون
7 بهمن 92 22:25
سلام خانومی ایشالا خدا هروقت بهتون لطف کردو نی نی داد یه دونهد خوشگل و تپل مپل سالمشو بده واس همه دعاکن ب منم سربزن
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون بابت دعای قشنگت انشااللهچشم حتما