ღ چشمان ما در انتظار توستღ

الهی شکر

1393/3/18 13:40
نویسنده : مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت بابت همه چیز

با سلام خدمت همه دوستای خوبم.به لطف خدا و حضور گرم شما تمامی

جزء های قرآن رزرو شدن و ان شاء الله طبق قرار قبلیمون دوستان لطف کنن و جزء شون رو در شب تولد آقا امام زمان(عج) بخونن.(از شب جمعه تا بعد از ظهر جمعه)

از همتون بابت همکاری صمیمانتون بی نهایت ممنونم ان شاء الله همگی حاجت روا بشید.

در ضمن یکی از دوستان خوبم که در این ختم قرآن هم شرکت کردن به جمع مادران نی نی وبلاگی اضافه شدن

خدایا شکرت

ریحانه جان از صمیم قلبم بهت تبریک میگم و دوران بارداری خوب و سالمی رو برات آرزومندم.ان شاء الله که نی نی نازت بسلامتی بیاد به آغوش مهربونت

                                      

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان حلما طلا
18 خرداد 93 13:46
سلام عزیزم می گم بیا یه دونه دیگه ام بزار... حالااگرنصفه شداشکال نداره می شه یه دورونیم آخه من خودم یه جزودیگه می خوام واسه شوهرم خیلی دلش می خواداونم شرکت کنه تازه خیلیی دیگه ام مطمئننا می خوان
مامانی
پاسخ
سلام خانومی.الان یه پست گذاشتم ببینم چند نفر میان اگه بازم استقبال زیاد باشه مجدد میزارم
مامان ریحان
18 خرداد 93 14:11
ممنون از محبتت فریبا جون خدایا شکرت وای فریبایی وقتی دیدم درمورد من و نی نی نوشتی اشک تو چشمام جمع شد یعنی خدا لطفشو شامل منم کرد ......از خوشحالی کارم شده اشک شوق خدا قسمت خودت کنه گلم ان شالله منم تو وبم بهت تبریک بگم
مامانی
پاسخ
فدات بشم.بخدا انقد خوشحال شدم که خدا میدونه.این که قابل شمارو نداره عزیزم.برام دعا کن یحانه جون بازم مبارکه
مامانی و بابایی دخمل بلا
18 خرداد 93 14:32
سلام فریبا جون مهربون و خوش قلب من عزیز دلم بارداری ریحانه جووووووووووووووون مبارکهههههههههههههه. ختمی که گذاشتی از همین الان برکاتش رو داره نشون میده , یا امام زمان ادرکنا عزیز دلم انشاالله به زودی خبر بارداری خودت رو هم بشنویم گل من . راستی فریبا جون اگه نتونستی شرکت کنی با کمال میل میتونی یکی از جزءهای انتخابی من رو به میل خودت انتخاب کنی و بخونی , من راضیم گلم . فدات بشمممممممممممم . خیلی دوستت دارممممممممممم. خیلی گلیییییییییییییییییییی .
مامانی
پاسخ
سلام خانومی مهربون من ممنونم ان شاء الله مبارکش باشه ان شاء الله همینطور باشه ان شاء الله التماس دعا دارم ممنون عزیزم.خیلی از لطفت ممنونم.اگه یه وقتی واسه همسرتون رزرو کردی که نه ،اما اگه لازم نداشتی خوشحال میشم فقط لطف کن درصورتی که خواستی یه جزء رو به من بدی جزء موردنظر خودت رو برام بفرستخیلی مهربوننننننننننننننننننننننننی بخدا خیلی خیلی دوستت دارم و میبوسمتون
مامانی و بابایی دخمل بلا
18 خرداد 93 20:54
سلام فریبا جون گل و نازنینم قربونت برم عزیز دلم . تو خیلی به من و فاطمه محبت داری , ممنونم مهربونم. انشاالله خدا هر حاجتی داری رو بهت بده عزیز دلم . عزیزم من این دو تا جزء رو , 14 رو به نیت چهارده معصوم و به نیت روز تولد دخترم که 14 دی بوده انتخاب کردم و 15 رو هم به نیت نیمه شعبان که 15 شعبانه , حوائجم رو هم که نوشته بودم گل من , حالا تو هر کدوم رو دوست داشتی انتخاب کن و بهم اطلاع بده , دوست دارم خودت انتخاب کنی و هر کدوم باشه از صمیم دلم خوشحال میشم , هر کدووووووووووم بیشتر به دلت نشست و دوست داشتی رو بردار . دوستت دارممممممم مهربونم. مراقب خودت باش.
مامانی
پاسخ
سلام به مامانی مهربون دختر قندنباتش قربونت برم.ان شائ الله حاجت رواشی. خانومی دیگه دیدم بعضی از بچه ها خیلی ناراحتن مجدد گذاشتم.ممنونم جزء هاتونو خودتون بخونید مارو هم از دعای خیرتون بی نصیب نزارین التماس دعا.دوستون دارم