ღ چشمان ما در انتظار توستღ

نظرات (8)

مامانی و بابایی دخمل بلا
11 خرداد 93 16:31
سلام فریبا جون گل و نازنینم خوبی عزیز دلم ؟ چه خبر ؟ چی کارا میکنی عزیزم ؟ امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی دوست گلم . پست خیلی قشنگ و پر معنی گذاشتی عزیز دلم , خیلیییییییییییییییییییییی دوستت دارمممممممممممم. میبوسمت
مامانی
پاسخ
سلام فدات شم خداروشکر.میگذرونیم همینطور خودت مهربونم ممنون عزیزم لطف داری منم خیلی دوسستون دارم یه عااااااااااااااااااااااالمه فاطمه نازتو ببوس
هستی شاد
11 خرداد 93 17:26
انشاا.. خیلی زود فریبا جونم
مامانی
پاسخ
ان شاء الله ممنون مهربونم
مامانی دخمل بلا
12 خرداد 93 15:00
به خاطر بسپاریم که ، همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است ؛ آرام، بی صدا، همیشگی ...
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم خیلی زیبا بود
مامانی و بابایی دخمل بلا
13 خرداد 93 0:21
سلاااااااااااااااااااااااااام فریبا جون گل و نازنینم فداتتتتتتتتتتتتتتتتت بشم عزیز دلم , اونقدر خوشحالم که برگشتییییییییییییی , نمیدونی چقدر خوشحال و شادم کردی گلم , عزیزم امیدتتتتتتتتتتتتت به خدا باشه , خدا بزرگه فدات بشم , مطمئنم همه چی درست میشه گلم , طوری که حتی فکرشم نکنی . دوستتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممم و میبوسمت دوست نازنینم.
مامانی
پاسخ
سلام قربونت برم خدا نکنه گلم،ممنونم توکل برخدا ان شاء الله.برام دعا کن مهربونم منم خیلی دوستتون دارم میبوسمتون
مامان
13 خرداد 93 8:53
سلام دوست عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی . خوبی خانومی؟طوفان دیروز را چگونه گذراندید ؟جواب این پست را در وبلاگ خودم میدی عزیزم؟میخوام ببینم دوستان طوفان را چگونه گذراندند؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.صبحت شمام رویایی.فدای تو میام پیشت
مامانی و بابایی دخمل بلا
13 خرداد 93 10:52
سلام فریبا جون گل و نازنینم خوبی دوست گل من ؟ فدات بشم . برو خصوصی عزیز دلم .
مامانی
پاسخ
سلام عزیزدلم.فدات شم ممنون
پرتو
13 خرداد 93 16:42
سلام عزیزم خوبی دوستم ؟ انشاالله که خوب و خوشی و امیدوارم به زودی زود فرشته ی تو دوست گلم هم بیاد و من و یه دنیا خوشحال کنه الهی آمین
مامانی
پاسخ
سلام مهربونم فدات بشم ممنون.ان شاء الله الهی که دامن خودتم زودی سبز شه و هممونو خوشحال کنی عزیزم ان شائ الله
ترنم
16 خرداد 93 20:33
دوستت دارم
مامانی
پاسخ
منم دوستت دارم