ღ چشمان ما در انتظار توستღ

دوستت داریم

1392/9/13 0:03
نویسنده : مامانی
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.خوبی قشنگم.دیشب یعنی 31 شهریور شبی بود که من و بابایی برای اولین بار با هم صحبت کردیم و با اجازه بزرگترا قول و قرارای ازدواجمونو گذاشتیم.من از باباییت خواستم واسه عقد بریم حرم حضرت رضا.بابایی هم خیلی خوشش اومد و بعده یه هفته همراه بزرگترا رفتیم حرم آقا و در تاریخ 8مهر1389 ساعت 11شب عقد کردیم.الانم هر وقت میریم حرم میریم باب الحجه و تجدید خاطرات میکنیم.قلبانشاالله با خواست خدا هر وقت بیای و برا اولین بار بریم پابوس آقا میبرمت همونجا و از امام رضا میخوام حافظ و نگهدار همیشگی میوه دلم باشه.فرشته

عزیزکم بی صبرانه منتظرتم همینطور باباییت.این از طرف منماچاینم از طرف باباییماچ

قلبدوستت داریمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نادیا
12 مهر 92 14:53
چ جالب!پس ما باهم فامیل هستیمآخه ما بچه محل حضرت معصومه هستیم!‏سفارش منو حسابی ب امام رضا بکن عزی ی ی ی زم


التماس دعا.چشم حتما
زهرا(ترنم عشق)
14 مهر 92 4:02
سلام عزیزم اگه دوست داشتی از وبلاگ منم دیدن کن تا تبادل لینک کنیم
راستی داشتم مطالبطو میخوندم دیدم زدی 8 مهر 89 عقد کردی
منم همون روز و دقیقا همون ساعت عقدم بود


سلام عزیزم.ممنون که بهم سر زدی.چه جالب.ایشالله خوشبخت شی گلم.من شمارو لینکیدم