ღ چشمان ما در انتظار توستღ

در آستانه عید بهاری

1392/12/20 11:25
نویسنده : مامانی
493 بازدید
اشتراک گذاری

Nowruz card 93 6 جدیدترین کارت پستال های عید نوروز

سلام به همه دوستانی که امسال رو با وجودشون در این وبلاگ سپری کردم.دوستای مهربونی که در هر لحظه پا به پام اومدن و در خوشی و ناخوشی همراهیم کردن

از خدای مهربون بابت این دوستای مجازی مهربون بینهایت سپاسگزارم

دوستای عزیزم از همین جا برای همتون سال خوبی رو آرزومیکنم و امیدوارم سال جدید پر باشه از خوشی و سلامتی و عاقبت بخیری برای همتون

دوست دارم اسم تک تک تون رو در این پست بزارم تا برای همیشه در ذهنم جاودان بمونید.امیدوارم اسم کسی رو جا ندازم

اول از همه برای دوستایی که خدای مهربون لطف کرد و سال 92 کوچولوهاشونو راهی دل مهربونشون کرد

سمیه مهربان،بیتای عزیز ، نرگس جان و زهرای خوبم، امیدوارم بارداری راحتی داشته باشین و خدای بزرگ فرزندتون رو بسلامتی بهتون ببخشه.

sm_div_48

مامانای مهربونی که به بنده لطف داشتن و همیشه جویای احوالم میشدن.امیدوارم و از خدا میخوام خدای مهربون فرزندان عزیزتون رو بهتون ببخشه و انشاالله همیشه سالم و کنار پدر و مادرشون زندگی خوبی داشته باشن

مامان احسان عزیز،مامان صدرا و کیانای عزیز،مامان بردیای عزیز،مامان متین عزیز،مامان مهران عزیز ،مامان اهورای عزیز،مامان آندیای عزیز،مامان مهران عزیزو تارای خوبم

آرزو میکنم همیشه در کنار کوچولوهاتون خوش و  سالم باشین.

sm_div_48

برای مهنوش مهربان و  مامانی تنها(هدیه عزیز) هم آرزو میکنم خدای بزرگ بزودی اونارو هم به وصال یار برسونه و بزودی مزدوج شن ایشاالله

sm_div_48

و در آخر هم برای تمام دوستای منتظر نی نی که همیشه همراه همیشگیم بودن و دلگرمی هاشون قوت قلبم بوده

من جمله:فریبای مهربون،باران عزیز،پرتو خوبم،ریحانه عزیز،راضیه جون،مرضیه جون ،فاطمه عزیز و سحر عزیز

امیدوارم سال جدید براتون خوشبختی و خوشی به همراه داشته باشه و خدای بزرگ بزودی زود دامنتونو سبز کنه انشاالله

 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

در آخر هم از تمامی دوستان دیگه تشکر میکنم چون اسمتون رو نداشتم نتونستم ازتون یاد کنم  ولی بی شک برای تک تک تون آرزوی بهترین هارو دارم.

1

از همه دوستای خوبم میخوام در لحظه تحویل سال بنده رو از دعای خیرشون فراموش نکنن.سال خوبی داشته باشید و ایام بکام.

پیشاپیش سال نو مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

میترا
19 اسفند 92 18:20
فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه وقتی از درون تنهایی …
مامانی
پاسخ
پرتو
19 اسفند 92 18:33
عزیزم منم سال جدید و پیشاپیش بهت تبریک میگم و آرزوی بهترینها رو برات دارم و امیدوارم با اومدن سال جدید به خواسته ی قلبیت برسی و به زودی فرشتت بیاد توی دلت دوستم و سال جدید برات پر باشه از خوبیها و شادیها و سلامتی و .... موفق باشی عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون پرتو خوبم.انشاالله برای شمام سال خوبی باشه و نی نی جونت بیاد تو دلت انشاالله
مهنوش
19 اسفند 92 22:07
سلام فريبا جون، مرسي انشاالله شماهم سال خيلي خيلي خوبي داشته باشين و عيد سال ديگه ني ني تون انشاالله پيشتون باشه سر سفره هفت سين، موقع سال تحويل يادتون هستم و حتما دعاتون ميكنم، فريبا جون براي مادرم دعا كنين كه چشم نازنينش خوب بشه و خيال هممون راحت بشه،
مامانی
پاسخ
سلام عزیزمانشاالله.انشاالله برای شمام همینطور گلمامیدوارم بزودی سلامتیشونو بدست بیارن انشاالله
مامان نی نی
20 اسفند 92 10:31
عزیزم منم سال جدیدو بهت تبریک میگم ایشاله سال پر خیرو برکت و البته پر نی نیه باشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.انشاالله.امیدوارم شمام در این سال جدید به آرزوهات برسی انشاالله
maryam
21 اسفند 92 12:25
سلاااااااااااام گلم امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشین سالی پربرکت و خوش شانسی به منم سر بزن منتظرتم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم به روی چشم
مامان کیانا و صدرا
21 اسفند 92 14:58
سلام آبجی خانم.خوبی خانمی؟ممنون بابت آرزوهای قشنگتامید که سال خوبی پیش رو داشته باشینموفق باشی و شاد
مامانی
پاسخ
سلام خانومیممنونم.فدای تو.انشالله برای شما هم سال پر خیر و برکتی باشهاز طرف من کوچولوهای نازتو ببوس
فریبا
21 اسفند 92 16:19
قلبونه تو بلم تو خودت مهربون تر تری. خوبی عزیز دلم مرسی از تموم لطفات منم از تو تشکر میکنم که همیشه کنارم بودی و سالی خوب برات آرزو میکنم امیدوارم به تموم اون چه که میخواهی برسی راستی بابات نظری که گذاشتی ممنون گلم به خاطر تموم حرفاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دوست دارم
مامانی
پاسخ
سلام فریبای گلم.فدات شم.انشاالله شمام سال عالی در پیش داشته باشیقربونت برم
♥مامان متین جون♥
22 اسفند 92 9:59
سلام فریباجونم مرسی از ارزوهای قشنگت ایشالا خودت هم به ارزوهات برسی و یه نی نی کوشولو تو سال جدید بشینه تو دلت سال خوبی داشته باشی دوستم سال نو مبارک
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون عزیزم انشاالله شمام در سال جدید به آرزوهاتون برسین از طرف م متین عزیزو ببوسین
مامان سیما
22 اسفند 92 15:28
سلام عزیزم خوبی؟ منم سال نو رو پیشاپیش پیش از پیش پس از پیش خلاصه همه جوره بهت تبریک میگم...انشالله امسال یکی از بهترین سالهای عمرت باشه و سرشار از شادی و سلامتی و خوشبختی باشه.... مشتاقانه منتظر خبرای خوبت هستم.... ببخشید گلم دیر سر میزنم خونت ....من نت ندارم...وقتی خونه مامانم میام میتونم به دوستای گلم سر بزنم
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت انشاالله.ممنون بابت دعای قشنگت انشاالله نی نی شمام بسلامتی بیاد به آغوشت لطف کردی عزیزم
باران
24 اسفند 92 15:23
سالی سرشار از شادی وسلامتی ونی نی برای تو عزیزم الهی آمیــــــــــــــــــــــــن
مامانی
پاسخ
انشاالله همچنین برای شما
مامان یه نی نی کوچولو
27 اسفند 92 11:29
منم برای شما آرزوی بهترینها رو میکنم ,سال نوروم پیشاپیش بهت تبریک میگم عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون گلمامیدوارم سال خوبی داشته باشی
علامه کوچولو
29 اسفند 92 14:32
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک